Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på det idag, å det mislyktes, men det jeg lurte på er at jeg har lest litt at navlesnora kan komme rundt halsen, vet dere om de sjekka det føre de auslutta? Jeg kom på det nå, å skal ikke på sykehuset føre den17 mars igjen.. De tok jo ultralyd mens en annen lege prøvde snu, så tror dere han så det der ? At alt var bra med navlesnora??

Tenkte litt på at etter de fikk snudd litt på babyen så tok det jo litt tid etter de avslutta føre babyen snudde seg tilbake i seteleie igjen...

Litt rotete forklart, men håper noen har noe svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på vendingsforsøk i tidligere svangerskap, men ikke vellykket. Jeg regner sterkt med at de følger nøye med hvor navlesnoren ligger etter snuforsøket, siden de tar ultralyd.

Skrevet

Jeg var på vellykket vending for noen år siden. Hun kom ut med navlasnora 2 ganger rundt halsen, men var frisk og fin. Om dette har med vendingen å gjør eller ei, det vet jeg ikke. Tror ikke det er lett å se på ultralyd. Du får huske å spørre ved neste forsøk!

For meg var ihvetfall vendingen verdt det - slapp setefødsel eller keisersnitt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke vært på vending selv, men har snakket med sykehuset om det. De er obs på det med navlesnor og morkake i slike situasjoner. Det er ikke vanskelig å se navlesnor på ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...