Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Når den ene har null kroner i inntekt? Jeg snakker her om samvær.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Da får den som har 0 kr i inntekt få seg jobb så deler dere likt på reiseutgiftene
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Hva om motparten setter seg på bakbena da?
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Den skal vel deles? Og då har det vel ikkje noko å seie kven som ikkje gidd å få seg ein jobb og kven som gidd.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 I loven står det at den skal deles, ja, men det er etter inntekt. Kan det være meningen at vi skal betale hele turen da?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Om ikke den ene har råd til å betale reiseutgiftene får h*n la være å ha samvær da... Det koster å ha barn...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Tja. Nå har vi inntekt, da. Og det handler ikke om å ha råd, men det er urettferdig at den ene parten skal lastes for at den andre ikke jobber. Vi kan godt dele utgiftene, men det er ikke rett at vi skal betale alt. Er det sånn det er?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Dette lurer jeg også, da vi driver å skiller oss og far bor i usa, mens jeg bor i norge. Det er store penger det blir snakk om her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå