Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skal til Spania om en god uke, så jeg måtte kjøpe inn joggesko tidlig i år. Tok mål av føttene til ungene og avgårde til butikken. Må innrømme at jeg fikk litt sjokk da jeg så størrelsene de endte opp med!

6 åringen har nå str 37 (!!!) i joggesko og 4 åringen str 32! Da var de litt ekstra romslige nå siden det bare er starten av mars og de ikke skal bruke dem skikkelig før i slutten av mai hjemme og utover sommeren, men likevel. Bruker selv str 39 i sko, så er tydeligvis ikke lenge til jeg kan byttelåne sko med eldstegutten min ;-)

Hva bruker deres på 6 og 4 år i sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4 åring bruker 30.

Strørrelse 37 var jo enormt da :-O

Skrevet

min som blir 4 senere i år bruker 26. støvlene er 24 og passer enda!

Skrevet

Ja, jeg vet. Fikk helt hakeslepp og måtte se selv når hun målte på sålen at det stemte. Når vi kom hjem tok jeg ut sålen og lot guttungen stå oppå den, da hadde han ca 2 cm å gå på (i stede for 1,5 cm som de normalt skal ha, men han vokser jo fort og skal kun bruke skoene en uke nå før de skal stå på vent en stund), så str 37 var tydeligvis helt riktig.

Skjønner bare ikke hvor han har det i fra jeg. Verken jeg eller mannen har jo sånn kjempestore føtter og ingen i familien er sånn superhøye heller, jeg skiller meg ut med å være 172 cm, og de fleste har små føtter. Han er da altså 132,5 cm nå og jeg må kjøpre str 9 år i bukser og str 10 år i gensere. Jaja... fint at han vokser i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...