-MtG- Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Vi har fått tilbud om å flytte gutten vår over på stor avdeling i bhg i april fordi de trenger å frigjøre plass på småbarn. Han vil da være to og et halvt år. Det er bare én annen gutt på hans alder på den avdelingen han er nå. Er flere jenter da, og han leker fint med dem. Han synes det er veldig gøy å leke på de andre avdelingene og prater masse om det når han har fått besøke de store barna. Er det noen som mener noe om hva vi bør gjøre?
Tøysetipp Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Det høres ut som de har tatt i betraktning at han er entusiastisk selv iht. de større barna. Har de sagt noe om det? Det kan være at han er klar for det nå, rett og slett. Hva sier personalet om hvordan de tror han vil tilpasse seg? Uansett så er han snart i den alderen at han er på vei over i stor avd. og tatt i betraktning det du skriver, så hadde jeg nok gitt det en prøvetid og vært åpen for forslaget. Hvordan får du opp-ned skrift forresten?:-)
-MtG- Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Takk for svar. Jeg har ikke pratet med personalet ennå. Pappan fikk høre om det når han hentet i dag. Skal prøve å få en foreldresamtale. Føler jeg vet lite om hvordan han hardet i bhg for tiden for vi har hatt nyfødt i hus så pappan har tatt seg av henting og levering:) Tenkte jeg skulle høre med dere først sånn at jeg vet hva jeg skal spørre barnehagepersonalet om:) Opp-ned-skriften harjeg fått på facebook. Er en sånn greie som man kan gjøre forskjellige ting med statusen. Spør northernlights:) Var hun som forklarte meg det.
nuppenognuppene Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Mellomste min begynte på stor avd da hun var 2 og et halvt, det gikk kjepe fint og jeg var gald hun fikk komme over. Hun hadde det mye mer gøy med de store barna, hadde begynt å kjede seg litt med de små. De kommer jo veldig ann på barnet, men ut ifra det du skriver tror jeg ikke det blir noe negativt. De voksene i avdelingen tok litt ekstra hansyn til henne (i forhold til søvn osv) så jeg syntes nesten hun fikk i pose og sekk jeg. Også er det jo ennå en stund til høsten så kan kommer til å være ennå større og ennå mer "klar" da.
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Minsten min begynte på stor avd. på den tiden. Han var veldig klar, og barna på avdelingen tok hensyn til han og ikke minst fikk han mye oppmerksomhet. Språket blomstra, han fikk brukt kroppen mer (liten avd var litt dillete og kjedelig for han), han ville slutte med bleie med en gang (gikk kjempe fint) og han storkoste seg. Negative er vel om avdelingen har en del problem slik de ikke kan ta seg av de minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå