Flower girl Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Er sååå spent!!! Når jeg ringte, sa de at de også kan se kjønnet på babyen... Men er ikke det litt tidlig, da? Å - vi gleder oss så masse:=)
VinterSol+2 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 de kan KANSKJE se det. spørs hvordan barnet legger seg til, og hvor bra ultralydapparat det er, og hvor langt barnet ditt har kommet i utviklingen av kjønnsorganer. lykke til. (men du.. du hører jo til på 2.trim du da..?)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Kan man se kjønnet allerede da??? Oi oi spennende, jeg skal på ul til mandag, og da er jeg også 12 + 4..... Kan du ikke holde meg oppdatert , så får jeg høre hvordan det gikk med deg i morgen.. Masse lykke til...
♥Axinija♥ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Så spennende da!!! Aner ikke angående kjønn så tidlig på UL, men d hørtes jo tidlig ut? Du får gi tilbakemelding i morgen om de klarte se kjønnet... Masse lykke til!!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har også hørt at man KAN se det, om man er VELDIG heldig. Jeg skal på ultrayld når jeg er 13+1, sammen med mannen min i Tyrkia. Gleder meg SÅÅÅ masse. Skal da på et privat sykehus, så regner med/håper at aparatet der er såpass bra at vi kan se det. Er mest sannsynlig den eneste ultralyden vi får sammen, siden han bor der og jeg her i Norge. Skal krysse fingrene for deg.
Flower girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2009 Da har vi vært på ultralyd, på Oslo City Legesenter. Alt ser bra ut med den lille, og hun mente å kunne se at det er en gutt:=) Vi har en gutt fra før, så da blir han storebror til en lillegutt. Hun sa at jeg burde spør på neste ultralyd angående kjønn, for at det er ikke lett å se så tidlig. Men likevel mente hun at det var noe mellom bena på den lille... Du verden så herlig å høre hjerteslagene, se de små fingrene som beveget seg, og hele den lille babyen som snudde seg rundt. Hun/han var veldig aktiv, uten at jeg kjenner noe som helst:=) Sukk - så godt å få høre at alt var bra! Gutt eller jente, vi er sååå glad i gullet vårt:=)
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Kjempeflott å høre at alt stod bra til!!! Nå er det bare å nyte resten av svangersskapet.... God helg...
BettyBe Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Dytter denne positive tråden litt oppover på lista! Kjempegøy å høre at det så bra ut! Gratulerer så masse! Har ettpar spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med også... Var dette en privat UL, og hvor mye måtte du i såfall betale for å se det lille gullet? Eller kan man få tidlig UL gjennom fastlegen sin? Når dere tar UL i uke 12.. sjekker de da om det er avvik i størrelsen på nakkefolden som kan indikere kromosom-avvik, hjertesvikt eller andre fatale ting? Eller har de ikke lov til å informere om det? Vi grubler også veldig på å bestille en tidlig UL selv, bare for å forsikre oss om at alt ser like bra ut som du beskriver her! Kanskje blir det lettere for min kjære å ta del i svangerskapet også da.. :-)
Flower girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2009 Tusen takk for det. Må si at det var godt å få høre at alt er bra med den lille... Rart å se at Gullet er så aktivt, når jeg ikke kjenner noe av de bevegelsene. Vi var på privat ultralyd på Oslo City, og det kostet 1 300,- Hun sjekket nakkefold, organer, hvor stor babyen er i forhold til termin etc. Pappaen har hele tiden vært lykkelig og glad for at vi venter barn, men jeg kan skrive under på at han fikk et fantastisk uttrykk i ansiktet når han fikk se Gullet i magen. Føler at det ble mer virkelig for han nå, og faktisk for meg også... Vi fikk høre hjertelyden, mens vi så babyen turne i magen. Små fingre som beveget seg, bein som sparket, armer som vifter rundt... Kjente hjertet mitt fylle seg med enda mer morskjærlighet:=) Det er dyrt, men vel verdt pengene! Jeg vet også at det finnes billigere steder... Jeg bestilte time i går, og fikk time idag. Masse lykke til, uansett hva dere bestemmer dere for å gjøre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå