Gå til innhold

Ultralyd i morgen - er da i uke 12 + 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå spent!!!

Når jeg ringte, sa de at de også kan se kjønnet på babyen... Men er ikke det litt tidlig, da?

Å - vi gleder oss så masse:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kan KANSKJE se det. spørs hvordan barnet legger seg til, og hvor bra ultralydapparat det er, og hvor langt barnet ditt har kommet i utviklingen av kjønnsorganer.

lykke til.

(men du.. du hører jo til på 2.trim du da..?)

Skrevet

Kan man se kjønnet allerede da??? Oi oi spennende, jeg skal på ul til mandag, og da er jeg også 12 + 4..... Kan du ikke holde meg oppdatert , så får jeg høre hvordan det gikk med deg i morgen.. Masse lykke til...

Skrevet

Så spennende da!!! :)

Aner ikke angående kjønn så tidlig på UL, men d hørtes jo tidlig ut?

Du får gi tilbakemelding i morgen om de klarte se kjønnet...

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Jeg har også hørt at man KAN se det, om man er VELDIG heldig. Jeg skal på ultrayld når jeg er 13+1, sammen med mannen min i Tyrkia. Gleder meg SÅÅÅ masse. Skal da på et privat sykehus, så regner med/håper at aparatet der er såpass bra at vi kan se det. Er mest sannsynlig den eneste ultralyden vi får sammen, siden han bor der og jeg her i Norge.

Skal krysse fingrene for deg.

Skrevet

Da har vi vært på ultralyd, på Oslo City Legesenter.

Alt ser bra ut med den lille, og hun mente å kunne se at det er en gutt:=) Vi har en gutt fra før, så da blir han storebror til en lillegutt.

Hun sa at jeg burde spør på neste ultralyd angående kjønn, for at det er ikke lett å se så tidlig. Men likevel mente hun at det var noe mellom bena på den lille...

Du verden så herlig å høre hjerteslagene, se de små fingrene som beveget seg, og hele den lille babyen som snudde seg rundt. Hun/han var veldig aktiv, uten at jeg kjenner noe som helst:=)

Sukk - så godt å få høre at alt var bra! Gutt eller jente, vi er sååå glad i gullet vårt:=)

Skrevet

Kjempeflott å høre at alt stod bra til!!! :)

Nå er det bare å nyte resten av svangersskapet.... :)

God helg... :)

Skrevet

Dytter denne positive tråden litt oppover på lista! Kjempegøy å høre at det så bra ut! Gratulerer så masse! :)

Har ettpar spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med også... Var dette en privat UL, og hvor mye måtte du i såfall betale for å se det lille gullet? Eller kan man få tidlig UL gjennom fastlegen sin?

Når dere tar UL i uke 12.. sjekker de da om det er avvik i størrelsen på nakkefolden som kan indikere kromosom-avvik, hjertesvikt eller andre fatale ting? Eller har de ikke lov til å informere om det?

Vi grubler også veldig på å bestille en tidlig UL selv, bare for å forsikre oss om at alt ser like bra ut som du beskriver her! Kanskje blir det lettere for min kjære å ta del i svangerskapet også da.. :-)

Skrevet

Tusen takk for det. Må si at det var godt å få høre at alt er bra med den lille... Rart å se at Gullet er så aktivt, når jeg ikke kjenner noe av de bevegelsene.

Vi var på privat ultralyd på Oslo City, og det kostet 1 300,-

Hun sjekket nakkefold, organer, hvor stor babyen er i forhold til termin etc.

Pappaen har hele tiden vært lykkelig og glad for at vi venter barn, men jeg kan skrive under på at han fikk et fantastisk uttrykk i ansiktet når han fikk se Gullet i magen. Føler at det ble mer virkelig for han nå, og faktisk for meg også... Vi fikk høre hjertelyden, mens vi så babyen turne i magen. Små fingre som beveget seg, bein som sparket, armer som vifter rundt... Kjente hjertet mitt fylle seg med enda mer morskjærlighet:=)

Det er dyrt, men vel verdt pengene! Jeg vet også at det finnes billigere steder... Jeg bestilte time i går, og fikk time idag.

Masse lykke til, uansett hva dere bestemmer dere for å gjøre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...