Gå til innhold

JEG VIL HA SEX!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 6 årene, etter at førstemann kom, har vi hatt sex kanskje 20 ganger tilsammen. Jeg blir gal, gal, gal. Jeg MÅ ha sex!!!!

Han avviser meg HELE tiden, og vil verken snakke om det eller gå til noen andre for å snakke om det. Sier bare at han er sliten.

Hva gjør jeg??? Jeg VIL ha sex. NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan da ikke vært så sliten hele tiden, da..! Det må ligge noe mer bak, tror jeg.

Men hva kan man gjøre om han ikke vil prate om det, og ikke vil gjøre noe med det.. Tja.. Det hjelper ikke å skjenke han full heller? De pleier å bli kåtere da.. :-)

Skrevet

Men jeg vil ikke ha sex med en halvdød mann...

Han sier han ikke vil ha sex siden han vet jeg er misfornøyd med forholdet. Og jeg er blant annet misfornøyd med forholdet fordi vi ikke har sex.

Dessuten er han sur på MEG fordi jeg har en hel hale med beilere sånn helt uten videre. Jeg har faktisk ikke fått så mange kjærlighetsbrev og blomster noen sinne. Jeg gjør ikke NOE bevisst for å tiltrekke meg dem, men det er mulig jeg sender ut "jeg-vil-ha-sex"-stråler ubevisst?? :S

Idag fikk jeg denne SMSen : "Jeg har lyst til å ta deg bakfra på kjøkkenbenken mens du lager mat." Ikke akkurat noe som tenner meg umiddelbart, og han som sendte SMSen er ikke min type. Men mannen min er så sint pga det (jeg ba ham om å lese SMSen min, siden jeg var opptatt med å legge ungene da den kom). Jeg tror han føler prestasjonsangst. Så nå kaller han meg pervert gris, som om det var MIN skyld? argh..... Jeg har snart lyst til å bli tatt bakfra på kjøkkenbenken av en som ikke er min type....

Frustrert...

Hva ville dere gjort?

HI.

Skrevet

Her MÅ det ligge noe mer bak :0(

Skrevet

Tja snakket ut med han, sagt at viss dere ikke skal ha sex er det best å stoppe hele forholdet.

Skrevet

Det har jeg sagt.

Han svarer da at "hvis det er det du vil, bare si fra, så skal jeg flytte ut"

:(

HI

Skrevet

Det tror jeg også. Det er nettopp det som gjør at jeg ikke får til noe som helst. Ikke klarer jeg å presse ham eller å bli altfor sint. Ikke klarer jeg å gå fra ham (i tilfelle det ligger et traume bak). Men jeg er så utslitt av å ikke føle meg attraktiv for mannen min. Selv om jeg vet jeg ser bra ut, og selv om jeg har menn som minner meg på det, som nevnt over, så er det å bli konstant avvist en prøve for selvfølelsen. Jeg er så ensom i dette ekteskapet. Det gjør vondt, og jeg er virkelig fristet til å benytte meg av utroskapstilbudene. Eller å separeres.

Jeg klarer ikke lenger å snakke med ham om dette heller, for det er så mye undertrykket aggressjon i meg etterhvert, at jeg bare blir sint.

:(

Skrevet

Mulig dette er fullstendig meningsløse spørsmål, men prøver meg likevel..:

Hvor gamle er dere?

Hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn?

Hvor mange barn har dere - og sover de om natta ennå?

Hva gjør dere til daglig? (arbeidende, hjemmeværende?)

Hvordan er fordelingen av daglige gjøremål (husarbeide, barn osv)

Kan det hende en eller flere av disse faktorene kan besvare problemet ditt?!

Skrevet

Hvor gamle er dere?

...35 og 36...

Hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn?

... 5 år ...

Hvor mange barn har dere - og sover de om natta ennå?

...3 barn, og de sover godt om natta... minstemann er 5 år gammel...

Hva gjør dere til daglig? (arbeidende, hjemmeværende?)

... vi jobber begge, jeg har egen bedrift, og gjør det bra, han er sjef på sin arbeidsplass, og jobber en god del, men liker seg godt...

Hvordan er fordelingen av daglige gjøremål (husarbeide, barn osv)

... vi deler likt, men jeg har mye migrene, så han må ofte ta barna alene i helgene...

Kan det hende en eller flere av disse faktorene kan besvare problemet ditt?!

... neppe... Men han er nok sliten. Bare ikke SÅ sliten...

HI

Skrevet

HVilken mann er det som sier nei til sex da??

Hmmm, skeptisk!

Kjøp deg et leketøy da?

Skrevet

Ser ikke helt hvordan dette forholdet kan overleve, desverre...Tror han er FEIG og vil ha DEG til å bryte ut av forholdet.

Skrevet

Jeg har lest mye om det å ikke ha lyst på sex. Tydeligvis er det like vanlig for menn som for damer, bare at folk holder kjeft om det når det skjer med menn, nettopp fordi det er så utbredt å tro som deg - at menn er mer sex-sultne enn kvinner. (noe som altså ikke stemmer)

Sex-leketøy er kjøpt inn og i flittig bruk. Det blir litt ensomt i lengden.

HI

Skrevet

Jeg spurte ham nå nettopp om det, da svarte han "vil du at jeg skal bryte ut av forholdet, så kan jeg godt det? Bare si fra!"

:S

Skrevet

Da tror jeg løpet er kjørt...Sender deg en stor klem.Du har nok valget.leve med en som ikke er interessert i deg eller å være utro og DA går nok forholdet skeis uansett :0(

Skrevet

Jeg har vært så sinnsykt nærme utroskap flere ganger, men har holdt meg i skinnet så langt. Det klarer jeg ikke i lengden dersom han VERKEN vil ha sex med meg, ELLER ta initiativ til å forklare hvorfor.

Nå har jeg snakket med familievernkontoret, og de kan ta imot oss. Jeg tviler på at mannen vil, men jeg skal stille ultimatum.

Dette er IKKE kult.

HI.

Skrevet

Eh? Hva slags råd er det?

Skrevet

Jeg lurer på om mannen din føler på ansvaret for at forholdet er dårlig? Det kan nesten virke som om han er rett og slett nedpsyket.. Hvordan reagerer du når du får oppmerksomhet fra andre menn? Kanskje det bidrar til at han føler at stoltheten hans blir svekket?

Jeg ville gått helt bort fra temaet sex i hvert fall, så fokusert på at han er den mannen som gjør deg lykkelig. Det tror jeg vil forsterke hans følelser.

Anbefaler deg å lese "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus" av John Gray.

Skrevet

Er du helt tjukk i hue eller?? Han puler på en annen selvfølgelig!!!!

Ingen mann som går så lenge uten å få seg noe regelmessig vett..og 20 ganger fordelt på 6 år er ikke akkurat regelmessig!

Finn deg en ny fyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...