priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 12 dager over og femdeles neg. tester. Finnes det håp?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Kroppen er en merkelig greie for håper mann sterkt at mann er gravid kan også vimennesker få inbildt sv. og da kan faktisk mensen utebli en stund. selv gikk jeg 8 dager over før jegfikk en svaksvak positiv test. det var vondt å ikke få mensen eller positiv test for jeg ble jo så forvirret, fortvilet og klarte jo ikke slappe av. så forstår veldiggodt hvordanduhar det. og kan tenke meg at det ikke blir noe bedre med at du fortsatt ikke har fått en avklaring. ja deter fortsatt håp men manbør jo for sin egen del ikke håpefor mye da skuffelesen blir større jomer man faktisk håper og inbiller seg at man er gravid. finn noeannet å tenke på vetdet ervanskelig. men si til deg selv at du ikke skal teste deg på si: en uke det blir en uutholdelig uke. men hvis du lover deg selv og ikke skulleteste så kansje du slapper mer av og heller venter på mens. og kommer den ikke så teester du igjen og får du ikke positiv test ta en tur til legen. jeg gikk faktisk en gang med 56 dager mellom mens, daplanlajegikke noen graviditet og varsuper frustrert over atikke mensen kom. men den kom til slutt etter at jeg hadde vert hos legen og fått tattblodprøve som viste atjeg ikke hadde nok hcgtil å være gravid. den komjo selvfølgelig like etter den legetimen da. og min mens ha hatt klokke ren sykluss bortsett fra akkurat den gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå