Bregnia Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I Nov hadde jeg mitt første icsi forsøk.Men mensen kom:( Ca en uke etter mensen var ferdig fikk jeg litt sånn mørk brun/rød blødning. Varte ca en dag bare. Mensen fikk jeg vel ca 3-4 uker senere. Når den kom begynte jeg på Progynea for vi skulle gjøre fryseforsøk. Når jeg var hos gynekolog for å ta ultra lyd sa jeg det til han,men han kunne ikke se noe unormalt sa han.Det fryseforsøket ble avbrutt. (pga eggfollikel)Jeg satte inn i naturlig syklus neste gang. Men fikk mens etter bare 6 dager.(For kort tid mlm eggløsning og mens) Men nå 2,5 uker etter mensen så har jeg hatt sånn mørk brun/rødt i trusa igjen.. Tror at jeg hadde eggløsningslim på mandag(men usikker) Er det noen som vet hva dette kan være? Er det normalt når man har gått på noen hormoner osv? Begynner å bli bekymret og lei nå....
Bregnia Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2009 Dytter... Ingen som har opplevd noe lignende? Det varte bare ca 2 dager. Ennå ikke fått mens.Men ikke gravid. Er på dag 41 nå. . tror jeg akkurat har hatt eggløsning. Disse hormonene tuller opp hele systemet mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå