Hera Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Var på sykehuset på mandag pga div ting, ble sendt hjem, på tirsdag så ringte legen jeg var hos og sa vi skulle komme inn idag for igangsetting. jeg jublet av glede!! Så vi dro inn til sykehuset idag, og kom inn til en mannlig, sur, tverr lege. Kjente hjertet sank med det samme jeg håndhilste på han. Og magefølelsen fikk veldig rett gitt. Han ville absolutt ikke sette meg igang, grunn: det var overfullt på føden, og jeg var kun 38 uker på veg. Han var skikkelig sur og tverr og lekset opp for oss alt mellom himmel og jord ang. det å gå gravid og føde osv. Så jeg svarte bare at ja, jeg vet jeg har gjort dette før!! Men han kjente da på meg, og sa at han kunne jo stimulere mormunnen litt da siden vi var der. Jo, takk!! Så nå kommer det masse rødbrunt blod, og magen en stenhard. Men jeg kan nok legge drømmen om å bli mamma før helgen på hylla, og forberede meg på nok ett døgn eller flere uten søvn. Har til nå sovet ca. 10 timer siden forrige fredag:0( Jaja, dette var mitt syteinnlegg i dag.
Tomaten Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Å, herregud..... Det må være helt forferdelig.... Når man går å venter blir man jo så utålmodig.... Og når man i tillegg har fått en dato og ikke tror man kommer hjem før man har babyen med seg må være frustrerende!!!! Har du fått noe ny dato da, i tilfelle det ikke skjer noe på en stund??? I hverfall masse lykke til Hera:) Håper babyen kommer om ikke lenge...
bomsa Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 ÅÅÅ...det må være et hælvete å få en slik beskjed.... Hvorfor fikk du den første beskjeden hvis det ikke var avklart med alle at du skulle bli satt igang...kjenner jeg blir forbanna her jeg sitter.... Jeg har termin samme dag som deg, så jeg kjenner igjen nicet ditt. Nå skal jeg bruke denne kvelden til å sende dårlige vibber til den fjåttlegen....
Hera Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Det var veldig fullt på føden i dag, så da var det ikke plass til fler der. Og så startet legen med å fortelle at om han skulle sette igang alle som var gravide så fikk han ikke gjort annet!!! Føler meg helt tom. Var så mentalt forberedt på at jeg endelig skulle få bli ferdig. Men vi har fått ny time om en uke.... Ikke at det hjalp så mye i dag:0( Men skal til ordinær kontroll hos jordmor i morgen, så håper på litt goodwill fra henne.
kismet Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hei, bare lurte på hvilket sykehus dette var på ?
Hera Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 På Ahus:0( Må bare si at frem til i dag har vi fått kjempefin og god behandling. Og følt oss trygge og godt i varetatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå