Gå til innhold

Søknad til NAV vedr permisjonspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør denne sendes inn? Husker ikke når jeg gjorde dette sist.. Hvor får man disse skjemaene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg sendte de inn 2 mnd før termin, har termin om 2 uker og ennå har ikke vedtaket kommet og de holder på med en masse tull som jeg må sjekke, dobbeltsjekke og trippelsjekke for at de skal få rett. Mitt råd blir dermed: Så fort du har mulighet! Og så etter en måned så ringer du hører om de har alt de trenger, og hvordan det går med søknaden. Stoler ikke på Nav i det hele tatt.

Finner søknadsskjema på nav.no

Skrevet

Vedtaket kommer vanligvis ikke før barnet er født.

Og dersom de mangler opplysninger så får du tilbakemelding. De ber deg ikke sjekke bare for "moro skyld", det er nok et eller annet i søknaden din som er uklart.

Skrevet

Jeg fikk ikke beskjed om at de manglet noe (som de ikke manglet fordi jeg hadde sendt med lønnsopplysninger, mens de satt å ventet på min tidligere arbeidsgiver). Har ikke blitt bedt om å sjekke noe som helst. Det er bare det at etter alle historiene om permisjonssøknader som det har blitt krøll med, så stoler jeg ikke på at de får det rett. Det er jo også veldig pussig at ingen jeg har snakket med hos Nav har nevt at jeg ikke får vedtak før etter fødsel. Tvert imot så var hun i telefonen enig i at nå som jeg faktisk har gått ut i permisjon, så burde jeg fått vedtak. Men igjen... Vi snakker om Nav, så det er jo slettes ikke sikkert hun vet hva hun snakker om ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...