Gå til innhold

Må ned i vekt, noen knalltips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ned i vekt, minimum 10 kg.. er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare det? Jeg spiser sunt og regelmessig, spiser aldri snop eller drikker brus på hverdagene. Noen som har noen vidunderkur? Har lurt litt på herbalife, noen erfaringer der?? Har egentlig ikke så veldig tro på "pulverkurer" da jeg har prøvd en del, uten å miste 1 gram, men tar gjerne i mot erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er rett og slett at sånne kurer ikke virker. Du bytter ut mat med noe kunstig for å gå ned i vekt..Du går kanskje ned, men hvordan skal du holde vekta når du begynner å spise mat igjen??

Eneste rådet jeg har er å spise mindre enn du forbruker. Spiser du mye må du trimme mye, spiser du mindre, riktig og ofte vil du om du trener jevnlig gå ned i vekt. Men alt handler om livsstilendring. Man må fortsette sånn resten av livet. Nytter ikke slutte å trene når vekta du ønska er nådd:)

Jeg skal gå ned 20kg selv etter jeg har født. Har begynnt å legge om kostholdet nå i graviditeten og på 2 uker har jeg gått ned 2,5 kg . Og det er uten trening siden bekkenet er vondt.

Skrevet

Det som virker best i lengden er å spise SUNT og å trene. ;)

Når du er på slankern burte du spise lite om gangen og ikke spise brød.

Erstatt gjerne brød med knekkebrød, spis masse bananer og masse frukt. Havregrøt og fisk/magert kjøtt til middag, men små porsoner.

Ikke mat etter kl 19:00.

Tren 4-5 ganger i uka. Etter en liten stund kommer du til å RASE ned i vekt. Tro meg:)

Skrevet

Det er mye kcal i bananer og havregrøt så det ville jeg styrt unna. Og kcal er kcal uansett når du spiser det i løped av dagen det er bare antallet som gjelder.

Om du spiser sundt nå og trener har kanskje kroppen din den vekten den skal ha. ellers må du spise mindere eller tener mer. Eller begge dele og fortsette med det når du har nådd vekten du vil ha.

Skrevet

Jeg gikk ned 20 kg på herbalife i 2007. Har ikke gått opp noe etter at jeg sluttet. Jeg la om kostholdet underveid og kom i gang med trening da jeg sluttet emd herbalife. Jeg bruker 2 shake daglig ennå. Vil ikke slutte, for den er faktisk god og den regulerer vekta mi.

Når alt kommer til alt, er det oss selv som må stå på når kiloene er borte slik at vi ikke legger på oss. Herbalife fungerte akkurat slik det lovet. Etter jeg hadde gått ned var det min tur til å fungere slik jeg hadde lovet meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...