med nr 3 i magen Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 er 19+4. å i magen lå det en GUTT å jeg sooooom var så sikker at det lå en liten jente i magen..hehe...så feil kan man ta har en gutt på 10 mnder fra før, så dette blir spennende.. flere som har gutt å får gutt ??
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 gratulerer:)er jo greit når to unger som er så tette er samme kjønn.De får det jo greiere da...hvertfall i det lang løp tror jeg. Jeg skal på Ul i mårra,gleder meg:)
Lalinja Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så mye!!! :-) Jeg skal også ha en gutt, men har ingen barn fra før. Det blir sikkert veldig kjekt for guttene,når de er så nær i alder. Jeg håper virkelig at gutten min en gang vil få en søster eller bror. Det er helt supert å ha søsken. Setter STOR pris på mine søsken.
*toppris* Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 åååh så gøy:) grattulerer:) jeg får forhåpentligvis vite kjønnet i april:)
cec26 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Her kommer gutt nummer 3 til sommeren.. da har vi en på 4 år og en på 2 år fra før av...så her lager vi bare gutter;) blir så fint så...hehe
Øyboeren med to små <3 Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 trodde også jeg ventet jente, men på ul i dag (14+2) var det visst en gutt.. har jente fra før som blir 2 i sommer, så dette blir gøy..!
Mor di! Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Vi har en på 1,5 år og venter nr. 2 til sommeren. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men jeg syntes jeg så en liten tass på UL...hehe.... veldig greit mtp klær ol! Og ikke minst får de forhåpentligvis masse utbytte og glede av hverandre i årenes løp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå