Gå til innhold

når en handler på ebay..


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er da auksjon... så en må vente en stund for å se om en faktisk får den????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det varierer. Mye er auksjon, mye kan man kjøpe med en gang.

Skrevet

20 § er i underkant av 200 kr sant???

Skrevet

det er under 200 kr, ja. litt over 141 kr.

 

http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16

hvis det er auksjon må du vente til tiden går ut for å få varen. noen kan jo by over deg før den tid, og da er det jo opp til deg hvor høyt du vil by. noen har fastpris, mens andre har fastpris og bud samtidig.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...