Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 det er da auksjon... så en må vente en stund for å se om en faktisk får den????
Gjest -<<- Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Nei, det varierer. Mye er auksjon, mye kan man kjøpe med en gang.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 20 § er i underkant av 200 kr sant???
mamarama og lille banan Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 det er under 200 kr, ja. litt over 141 kr. http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 hvis det er auksjon må du vente til tiden går ut for å få varen. noen kan jo by over deg før den tid, og da er det jo opp til deg hvor høyt du vil by. noen har fastpris, mens andre har fastpris og bud samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå