Gå til innhold

Dere fleregangsfødende ang mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inntrykk av at alle fleregangsfødende får mage tidlig her inne. Noen som ikke har det? Jeg er i uke 12+2 i dag å syns ikke jeg har fått skikkelig gravidmage. Jeg har en kul der. Men den er litt høyere opp liksom. Hadde keisersnitt med førstemann men vet ikke om dette har noen betydning for at det blir litt rar form på magen så tidlig.

Leser så mye her inne at jeg blir bekymra for alt mulig. Spesielt ma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke ks har noe å si. Jeg er tredjegangs og venter tvillinger, og jeg hadde bare en liiiiten antydning til mage. Har også et ks bak meg.

Skrevet

Er jo ikke så mange som har gravidmage i uke 12, da...

Jeg fikk mye tidligere mage denne gangen enn sist, og hadde KS sist. Jeg tror heller ikke det har noe å si. Gravidmagen kom vel i uke 14/15.

Ikke bekymre deg, magen kommer tidsnok ;-)

Skrevet

Jeg er i min 19 uke...du ser ikke at jeg er gravid liksom...ser det bare hvis jeg tar ned buxene på en måte...andre gangs å her er det like liten mage som sist !!litt kjedelig men men...

Skrevet

jeg fikk ganske tidlig mage, men nå er jeg 14+1 og den har egentlig avtatt litt;) men fikk utrolig mye luft og este ut... men er individuelt;)

Skrevet

Takk for svar jenter. =) Fikk for meg at de fleste fleregangs fikk mage tidlig. Da skal jeg slå meg til ro med at den kommer tidsnok. =)

Skrevet

fikk ikke mage nå før uke 20. og da bare en liten kul. men man ser den.(har brukt mammabukser, men mest fodi det er igjen noen kg fra forrige sv.sk.) :-)

forrige gang hadde jeg skikkelig mage i uke 17, brukte da mamma bukser. men det viste seg at jeg hadde 4 liter fosterveske. kan være derfor jeg føler meg så utrolig liten denne gangen. Så høygravid ut i uke 26...forrige gang da.

Skrevet

Jeg følte at magen kom litt tidligere denne gangen - måtte åpne knapp og glidelås i uke 9 ca og begynne med gravidebukse i uke 13, men den stoppa litt opp, og har ikke begynt å vokse mer før nå i uke 15-16. Den synes ikke hvis jeg har strikkejakker på meg, så ingen andre syns jeg har fått mage...

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe mage å snakke om før nå. Nå er jeg i uke 21, og de siste 14 dagene har den omsider poppet fram. 2.gangs gravid, snart 3 år siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...