"spire nr 2 i magen" Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 var på 1 gangs kontroll i dag og på helsekortet for gavide klarte hun å krysse av rusmissbruk. det irriterer meg litt. hehe. det er jo absolutt ikke tilfelle. vet dere hvor mange ark det skal være på helsekortet??? er litt redd for at hun skal ha en bit der det står det på. skal fikse det når jeg er hos jordmor om 6 uker. synst det var litt lenge jeg. hva ville dere gjort? det samme som meg?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville ringgt til lege kontore og gitt beskjedom det, for legen din har 2 deler av helsekortet der som h*n legger i lamme journalen din
"spire nr 2 i magen" Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 glemte å si at det var en turnus lege. hadde sikkert ikke gjort slikt før.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 jeg har 4 ark selv så vet ikke om hun beholdt noe. var det egentli flere kkopier på? hun vet at jeg gikk er det men krysset feil for det om.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 hun vet at jeg ikke gikk på noe.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Har du alle 4??? du skal bare ha 2 men da kan du bare få jordmoren til å ordne det, eventuelt få henne til å skrive ett nytt helsekort til deg
pia*fødeklar* Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 ville ringt de jeg og gitt beskjed. har bare ett hvitt ark jeg som er printet ut...ikke det som jeg hadde sist i flere deler..
jente24:) Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 synst det var bra du la merke til det så fort , ring og gi beskjed med en gang Legen min gjor samme feil med min første , da har jeg gått 9 mnd men barn i magen menst alle leger jeg var innom , jordmor osv gått og gidd meg moralpreiken om narkotika i forbindelse med fødsel... når jeg var føde klar gikk jeg til storken og skulle føde til de sa til meg du kan ikke føde her !!! jeg sa HVA? DU ER NARKOTIKA MISBRUKER !! jeg kjeftet på jordmoren og spurte henne hvor hun fikk den iden fra ? hun svarte det står i papirene dine ! vi måtte ringe legen midt på natten for at han skulle bekrefte at det var en feil. Tenk dere hele svangerskapet mitt , var ikke legene særlig imøtekommende , og kjeftet masse på meg , jeg trodde dem gjor det fordi jeg hadde gått opp i vekt, for han ene sa til meg det er jo ikke rart med alt du propper i deg!!! jeg skjønte ikke hva han mente men tenkte gud kansje jeg skal spise mindre,, for jeg fikk smerter i 6 mnd en gang .. jeg gikk rundt og trodde at jeg skulle slutte å proppe i meg mat for det ikke var sundt:( Jeg skulle saksøke den legen , men han kom personlig opp på sykehuset og sa beklager med blomstrer etter fødsel jeg godtok unskyldningen Ring og gi beskjed
Clementine Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 jente24:): Saksøke den legen? Hallo! Leger har også lov til å gjøre feil, i hvert fall slike små som du selv burde oppdage og som ikke gjør noen skade. Du kunne jo kikket på papirene selv en gang i løpet av ni måneder.
Minnie_Moon Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 en "grov feil" er vel å ta litt hardt i... Jeg vil si at en grov feil fra en lege er en feil som gir alvorlige konsekvenser. feilmedisinering for eksempel... Men enig i at det var en teit feil å gjøre. Bare å singe å gi beskjed, det ville jeg gjort. Så vile jeg ikke tenkt mer på saken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå