Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen i dag.. hodet er festa fikk jeg beskjed om. vil det si at det ikke er så lenge igjen? eller trenger det ikke å bety noe? er 36 uker på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det betyr noe, dessverre. Er jo det som er så frystrerende! Er ikke noe som egentlig betyr noe, unntatt rier (som altså da ikke skal forveksles med kynnere og maserier...) :-S

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, er 36 + 0, og hun kunne konstantere at hodet har festet seg i bekkenet. Men tror det er ganske vanlig når det er noen uker igjen. Personlig synes jeg det hadde vært perfekt om lillegutt kom om et par ukers tid :) Men det er jo barnet som setter igang fødselen gjennom å skille ut hormoner. Med andre ord vanskelig å si når det vil skje... ;) Lykke til.

Gjest leelu25 *høygravid*
Skrevet

har nok ingenting å si gitt. Sist festet lillegutt seg i uke 35 (altså 34+ x) og jeg gikk en uke overtid alikevell :)

Og jordmor + leger var såå sikre på at jeg kom til å få før...

Er like greit å innstille seg på to uker overtid og ta alt annet som en bonus igrunn, så blir man i det minste ikke skuffa :)

Skrevet

var det jeg trodde å.. hehe.. at det ikke trenger å ha noe å si..men er jo lov å håpe. jeg å skulle ønske gutten min kom om to uker. hadde ikke gjort noe:) men... det er som du sier leelu25.. er likså greit å instille seg på to uker over termin enn før:) da blir man i allefall ikke skuffa..

Skrevet

Betyr ikke stort desverre.... Festa seg i uke 37 på første her, fødte til termin........

Skrevet

Med første mann festet hodet seg i uke 29 + et eller annet, var iallefall før uke 30. Og jeg måtte vente helt til 8 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...