Gå til innhold

Noen som kan om drømme tyding ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at jeg drømmer om fisker hele tiden.Enten det er i små bekker eller i sjøen er der alltid mange fisker å jeg er redd de....Er ikke redd fisker i det"normale" liv.Men er redd sjøen pga ett skips forlis da jeg var lita jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant dette på drømmetyding.no:)

Svømmer fisken i klart vann er det et tegn på hell og rikdom. Er fisken død kan du bli skuffet. Spiser du fisk og du liker det, kommer du til å få suksess. Laget du et måltid som inneholder fisk vil du komme til å gjøre det bra. Stekt fisk betyr forsoning. Renser du en fisk vil du oppdage en falsk venn. Hvis fisken beveget finnene vil du slippe ansvar. Tropisk fisk symboliserer generelt kortvarige gleder. Matfisk symboliserer generelt økt sosial aktivitet eller prestisje. En råtten fisk betyr økt inntekt.

Skrevet

Du har vel mye godt i kjølvannet, HI.

Fish:

To see fish swimming in your dream, signifies insights from your unconscious mind. Thus to catch a fish, represents insights which have been brought to the surface. Alternatively, a fish swimming in your dream may symbolize conception. Some women dream of swimming fish when they get pregnant. The fish is also an ancient symbol of Christianity and Christian beliefs. Consider also the common phrases "like a cold fish", "fish out of water" or something that is "fishy" about a situation. It may also imply a slippery or elusive situation.

Skrevet

Tusen takk for svar, prøver å bli gravide , gjort det en lang stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...