Flickan Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 jeg lager helt enkel smoothie.. frosne skogsbær, vaniljeyoghurt, kiwi og eller banan, og appelsinjuice.. syns den er kjempegod men nye tips er alltid fint.
Misti Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 frossene jordbær og båbær.. fersk mango og epplejuice.. mmm.. har faktisk planer om og lage det i dag... nam nam
Mogop fikk augustgutt Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Bringebær Biola og frosne bringebær. Søtes med vaniljesukker (fy, men godt) eller banan. Ellers så er annanas og aprikos veldig godt, men det er ikke akkurat sesong for friske aprikoser. Annanas og fersken er også veldig namnam. Blander nesten alltid ut med eplejuice.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Kiwi, frosne bringebær og jordbær, eplejuice og en dæsj med biola eller cultura bringebær er en veldig god kombinasjon, synes jeg!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 min er vanvittig enkel, men dødsgod! Skulle ønske jeg hadde bananer hjemme nå... Mangojoghurt og bananer + en dæsj med melk, så den ikke blir aaalt for tykk! NAM!!!
<3lovebaby<3 Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Vi bruker frokostjuicen fra coop, den er rik på vitaminer og uten sukker og dessuten veldig smakfull:) Ellers stapper vi oppi bananer, frossne jordbær og evt appelsiner mmmmm, kjempegod!! Blir det rester fyller vi i lag is selv beholderne og vips så har vi frukt is pinner oxo;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå