zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Har hørt begge deler nemlig... hadde vært godt og tatt litt...er jo nesten skummetmelkblå....
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 jeg har hørt forskjellige meninger om akkurat det.. spurte legen min jeg, han mente at det ikke hadde noe å si på fosteret. men tror unasett ikke jeg ville tatt lang tid om gangen..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 nei er ikke farlig.. babyen ligger godt gjemt nede i skambeinet i 1 trimester men uansett ikke ligg så lenge som du pleier ellers... å heller ikke så ofte... Man får lettere pigmentflekker, så vær obs på det
EnJente_m_2Jenter Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Var en debatt om det her inne sist også, og da tror jeg de kom frem til at det ikke er farlig så lenge mor ikke er overopphetet merker ei fosteret det. Uten at dette erm ine ord da
Trampe82 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville ha hørt med en jordmor, når jeg gikk gravid med nr 1, og ble gravid i mai fikk jeg beskjed av min jordmor at jeg ikke måtte sitte direkte i solen med magen da det ble som et telt for han som ble varmet, og da var jeg kun 2-3 mnd på vei.. Og solarium måtte jeg oxo være forsiktig med.... så jeg stolte på henne, og var forsiktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå