Gå til innhold

endelig!!! får eg / vi lov :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig får vi ha sex i gjen.. det er litt rart egentlig for har ikke fått hatt det siden lenge før jul for fare for fortidlig fødsel...

men no har eg kommet til uke 37.5 og vi kan holde på så mye vi vil.. men eg no er eg så "vant " med å passe meg at det er litt rart å tenke på sex i det heile.. for eg veit jo at eg kan få fortgang på ting no om eg vill.. så er det spørsmålet om eg vill for eg har en sånn blanda følelse ang. fødsel for eg gleder meg til å få det unna men gruer meg til åpningsfasen for den er sååå veldig vond og intens for meg..

det er men 4 fødsel og de førge har gått meget kjapt og vert onde rier :(

så er eg oxo veldig spent på om mann klarer å ha god sex når man har kommet så langt i svangerskapet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...

Mange som klarer det (å ha god sex) på slutten av svangerskapet ja, men ikke her desverre. Vi er heldigvis like både jeg og mannen min.. Synes det begynner å bli litt rart når man kjenner babyen sparker og liksom er der.. Er like langt på vei som deg nå og håper på fødsel snart så det spørs når jeg blitt lei nok om sperra brytes... :) Hørt om damer som klarer å sette i gang fødselen med å få orgasme selv... Hadde vært greit om man kunne bestemme katti det skulle skje da! :)

Skrevet

hehe, ja det er sant.. snakket med sykebil personalet i dag å innformerte de om at det kunne hende at eg ringte de nermeste dagene og vekte de :) for eg bor på en øy og er avhengi av enten ferge eller legebåt på natten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...