Gå til innhold

Emmaljunga, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe Emmaljunga Mondial Duo Combi. Nydelig vogn :-) Men lurer på om det er noen av dere som har noen erfaringer med denne?

Også finner jeg ikke ut hva slags stoff den er i?

At den er stor og tung er ikke noe problem ;-)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen erfaringer, men vi har bestillt oss emmaljuna edge duo!! bare digger det at vognen er stor, stabil, har fire faste hjul..! jeg syns d er den beste vognen!!

hvis du går inn på emmaljunga.nos kan du se hvilke farger og stoff den kommer i!! eller hvis du henter 09 katalogen hos en forhandler!!

Skrevet

Prøvde det på den norske utgaven av siden, men det sto ikke noe der! Hele siden var i det hele tatt merkelig, men den svenske derimot, den fungerte flotters, så nå vet jeg det :-D Takk!

Hvor mye måtte dere betale, og hvor kjøper dere vognen?

Har vel egentlig bestemt meg, for den er jo bare superflott!

Skrevet

vi har bestillt hos en butikk som heter tøff & liten på hell senter.. de er en butikk igjennom babysafe.. vognen koster 8.100.- , men vi har bestillt med stelleveske til ca 700.- , og den myke innleggsbagen som kan brukes som en type "bære-pose" ; quadrolift til ca 1.200-1.400.-... så blir da noen kroner for vogn!! men vi skal oxo bestille alt annet utenom seng der, og da får man jo en del i rabatt, så d får gå!!

vi har bestillt med vendbart spotsunderstell, det er mye bedre enn classic, oxo har vi bestillt såpass i forveien for og få alt i samme farge!! har valgt brown check i fargen vi!! jeg er gal etter ruter, oxo syns vi begge at brun vogn er koselig..!! er en kjempe vogn altså!!! så lenge man ikke har noe imot at vognen er en smule tung, og litt klumpete, så er den suuuper!!! gleder meg så utrolig mye til og begynne og trille turer med den!!! ;););)

Skrevet

Har emmaljunga smart duo kombi. Har vært fornøyd med den hele veien. Har ei på 1 år og 9 mnd, som klater på den mens den står i gangen, og den er superstabil. Den er dessuten lett, og den har stålkurv, slik at snøen ikke samler seg under vogna. Og det er bra her i nord. Jeg og naboen diskuterte vogna i dag (hun har samme) og vi var skjønt enige at den vogna + voksipose er superkombinasjon. Beste anbefalninger!

Skrevet

Vi kjøpte emmaljunga edge duo for 7 år siden og var veldig fornøyd med den da, vi har nå tatt den frem igjen til mini som er kommet og er fremdeles veldig fornøyd.

Har ikke angret et sekund på at vi kjøpte den.

Skrevet

Har Emmaljunga smart duo kombi og er kjempe fornøyd... Skal ta den fram når knøttet i magen kommer også... Elsker vogna

Skrevet

Vi kjøpte også emmaljunga edge duo for ca 7 år siden, og er fornøyde. Jeg er ikke helt fornøyd med stoffet vi valgte, men ser at de nå ikke har sånn stoff (stoffet var ikke så vannavvisende som jeg skulle ønske, men har ikke hatt store problemer med dette da). Bremsen på vår vogn er dårlig, men ser at også den er helt annerledes og mye bedre nå.

Kan anbefale teleskop-håndtaket fremfor det med "knekk". Man kommer lenger unna vogna, og den som triller kan derfor være ganske høy.

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga classic duo for 7 år siden til førstemann, dette er den samme som mondial duo i dag, og har brukt den til alle våre tre barn. Nå har jeg tatt den frem til fjerdemann, og den er like fin som ny :)

Jeg har aldri hatt noe trøbbel med den, har vært veldig fornøyd og ikke hørt noen av mine venninner som har Emmaljunga vært misfornøyd heller. Anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...