Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 32+4 og har i går og i dag hatt litt mensmurringer sm kommer og går... er dette normalt? Var hos jordmor på tirsdag, og urinen var fin..så da er det vel trolig ikke på grunn av UVI...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer med jevne mellomrom gjennom hele svangerskapet. Ikke uvanlig, men vær obs om det blir mer eller vondere eller du får andre symptomer. Ta da kontakt med sykehuset. Bedre å være føre var enn etter snar!

Skrevet

hadde flere dager å denne uke mens smerter i mage å rygg å det var sånn rett før mensen følelse å det var utrolig ekkelt...

hele natta hele dagen osv i 3 dager..når kynnerne kom tok det skikkelig tak nederst i magen å det var vooondt! Men ingen rier da,ringte føden etter oppfordring fra jm om jeg fikk det igjen,hadde det rundt uke 30 oxo..men føden ville ikke ta meg inn for å se om jeg var begynnt å modnes selvom min første fødsel begynnte sånn men da bare 1 dag før.. de mente jeg måtte ha uvi,men det hadde jeg altså ikke.. det gikk over igår så jeg aner ikke hva dte kommer av jeg altså!!

fødte 3 uker før sist å tenker at det blir før terminen nå også..men ikke enda da er i uke 34..om mens smertene skulle føre til noe så tror jeg det vil skje når jeg har vært plaget med de først noen uker å nå er jo både du og jeg ikke såå langt unna termin å kroppen forbereder seg sikkert.. jormor sa til meg at dersom jeg fødte etter termin sist ville hun sagt at dette var ikkenoe men siden jeg fødte en stund før måtte jeg forberede meg på at det KAN skje noe om ikke så lenge.. så er vel ikke noe orntlig fasit svar på det egentlig! å ikke får man gjort noe med det heller om det er åpning/modning..bare ligge masse..

men greit med en sjekk om man blir veldig plaget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...