Gå til innhold

flere med termin 10 mars?


kei80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja! har termin 10 mars.

formein er faktisk ganske grei, sitter å venter påat noe ska skje. ser etter symptomer hele tiden, blir litt sprø av meg selv:) venter nr 3 og har fått 4 og 5 dager før termin med de to andre.. så er ikke så mota på å må gå noe over denne ganger heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og termin 10 mars, her er formen super, men jeg kjenner at kynnerene tar seg opp, spesielt på kveldene. De begynner å bli vonde og kommer litt i tak i ryggen. Men foreløpig er det ikke noe regelmessig. Klarer fint å gjøre husarbeid, gå i byen o.l, men ikke så lenge om gangen;) Jeg har menstermin 9 og UL termin 10, så det stemmer nok ganske bra;) Men det kan vel uansett skje at jeg går litt over. Skal til ny kontroll på mandag og da håper jeg at legen kan si noe om hvor nært han tror det er......han har lovet meg å "trylle" litt hvis jeg begynner å gå over.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja greit med jordmødre og leger som rtyller litt:)

 

ble tryllet med på tirsdag som var jeg, men ga ikke noe resultat så d ble fødsel da.. har prøvd alt av kjerringråd, så nå lar jeg d bare gå. babyen kommer når den kommer.

 

er så spent!! har en datter som blir 3 24 mars, hadde vært greit å få bursdagene litt fra hverandre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 10 mars her å. Sitter bare å venter egentlig:) Gleder meg så utrolig til å endelig møte den lille.

Formen er knall bra, husarbeid å alt går som før. Blir fortere sliten så klar da..

 

Ønsker dere alle lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...