Gå til innhold

Hvilken svigermor har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fin en.

Herregud for et pinlig nivå det er på disse Klikk-artiklene, forøvrig.

Skrevet

Enig med pila; Dette er lavmål. Klart man alltid kan finne noen som uhemmet og anonymt sier mye tøys, men å lage en useriøs artikkel om det er noe helt annet. Sprøyt. De fleste av oss ha snille og gode svigermødre som gjør sitt beste. At det finnes svigerdøtre som leter etter feil er trist. Klart det finnes troll, men det gjør det jo blant våre egne mødre også. Jeg får helt panikk når jeg leser alt dette her. Jeg har bare sønner og håper at svigerdøtrene mine vil ta i mot meg med åpne armer. Forhåpentigvis har jeg gitt dem såpass ballast at de velger kjekke jenter.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kjenner mye igjen. Min svigermor er ikke noe bedre. Hun passet barna våre når de var 1 og 2 år gamle. Vi skulle ut og feire bryllupsdag. Vi hadde lagt de før vi reiste. Når vi kom hjem på kvelden, fortalte min svigermor at hun hadde gått tur med hunden til butikken. Barna sov jo så godt, at det mente hun ikke var noe problem. Det tar 20minutter å gå til butikken??!!!! Herregud så uansvarlig...Tror det er mange som sliter med sine svigermødre. Syntes det bør være lov å få ut litt her inne og dele erfaringer, uten at det er negativt:)

Skrevet

min svigermor også veldig koselig og flott :)

Selvfølgelig har hun noen mindre gode sider, men det har da jammen mine foreldre også!

Tror mange (mange, ikke alle) overdriver svigermødrene sine her inne.. Eller så liker de dem ikke i første omgang..

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har litt større takhøyde når det gjelder mine egne foreldre enn svigers, men jeg er oppmerksom på det..

Kunne lagt ut her, i innlegg etter innlegg om dumme ting som blir sagt og gjort, men jeg vet at de ikke mener det vondt!!

Feks når svigerfar etter vårt første møte hadde sagt til mannen min "jaja, hun var jo ikke tjukk"

Eller når han sa at vi måtte ta vekk godteskåla hjemme.....

Men han mener ikke noe vondt med det!! Han vil bare vårt beste :)

Jeg elsker HELE familien min jeg :) Selvom den inneholder de fleste gale menneskene her i verden :)

Skrevet

herrefred så pinlig klikk.no sine artikler er blitt! Bare det å bruke tråder her inne ifra viser at de virkelig ikke sjekker kilder skikkelig. Halvparten av de trådene som er her inne er i overdrevene og mange er reinspikka løgn. Alt er sett fra en side, de som blir skrevet om får jo ikke sjangs til å forklare sin dise av saken. Lavmål og barnslig opplegg av såkalte seriøse reportere:/

Forøvrig er min svigermor toppen:)

Skrevet

Hvilken svigermor jeg har? Hun som er mor til min mann.

Skrevet

Svigermor er død.

Skrevet

Svigermora di er kanskje ikke på dinbaby.com

Men hun er kanskje på klikk.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...