Gå til innhold

Smitts venner, barn og ks.(inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg lå på sykehuset delte jeg først rom sammen med en dame som var smitts venner.. Det var hennes 4 barn, og hun var vel 27 ca.. Det var det tredje ks hennes, da hennes første fødsel var helt horribel..

Men da tenker jeg, hva gjør så legene neste gang. Var jo totalt uaktelt for henne å i det hele tatt snakke om prevesjon, det tillater jo ikke religioen dems. Kjenner flere par, og det har gjerne 12-13 barn hver sammen..

Hvordan skal hun klare seg da? Blir hun tvunget til å føde, eller får hun ks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Norge får man ikke lov å føde vaginalt etter at man har tatt to KS så det blir nok ikke aktuelt. Tror ikke man skal ta så mange KS heller. Lurer på om man blir anbefalt å ikke ta flere enn tre? Livmoren blir nemlig tynnere etter hvert KS og det kan være fare for mors liv (i tillegg til barnet) om den sprekket i svangerskapet. Vil tro denne kvinnen vil bli rådet til å ikke få flere barn.

Hvordan dette paret så innretter seg er ikke lett å si, men vi får håpe de aksepterer det legene sier og ikke utsetter mor for livsfare ved å få flere barn enn det kroppen kan tåle

Skrevet

Da jeg tok KS, så var det ei dame der samtidig som nettopp hadde tatt 5. KS'et sitt.

Skrevet

Stesøsteren min har hatt totalt seks keisersnitt (det ene barnet var dødfødt), pga svangerskapsforgiftning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...