Gå til innhold

har dere noen erfaring med Quinny Freestyle 3XL ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaring enda! Men har kjøpt en brukt og venter på at den skal bli sendt:) Den er jo så pen å se på da! Og virker veldig lett og fin. Eneste hun i butikken sa var at ryggen på sportsdelen var litt liten...

Skrevet

Datteren min er nå over tre år og har sluttet med vogn. Vi har kun eid en vogn og det er en QF3XL comfort. KJempebra vogn. Spesielt greit å ha en vogn som også kan brukes på andre veier en fortau.

Ryggen på sportsdelen ble ikke for liten for oss, vi sluttet med vogn for 9 mnd siden ca fordi vi ikke trengte den lengre. Neste baby (kommer i mai) får samme vogna.

Opplevd en gang at vogna veltet. Det var når det IKKE var baby i den, og jeg hang flere tunge ting på styret (vi var på reise), da bikket den fremover.

Ellers har jeg ingenting galt å si om vogna. Datteren min veide 3,5 kg ved fødsel og var 50 cm lang, så mao temmelig gjennomsnittlig unge.

Skrevet

ja ok. kansje jeg må innvistere i en sånn vogn

Skrevet

Har bare positive ting å si om den vogna. Hadde den til første mann og skal bruke den til andre mann nå også. Den er god å trille, stabil og kjekt at man kan feste bilstolen på den. Har ikke opplevd at den har velta og ryggen rakk ikke å bli forkort da han ikke ville sitte i vogn noe mere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...