Gå til innhold

Syte syte syte syte !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvaaaaaaaaaaaaalm, fadern, altså - det bare stopper ALDRI !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! sånn var jeg også, men det går over tilslutt:p

Skrevet

Jeg er der hvor du er.... Jeg er sååååå lei av kvalmen.Har fått akkupungtur til jordmor,og det hjelper i et par dager....Så på mandag får jeg nye nåler.. Hvor langt har du kommet??

Skrevet

skjerpings! er ikke to uker en gang siden du klaget over mangel på kvalme.

nyt det! da vet du iallefall at du er så gravid så! hold ut, drikk farris og grønn eplejuice, og tenk at du nå er kvalm fordi du skal få barn! så fantastisk!

;-)

Skrevet

Hehe sant så sant ! Jeg er forsåvidt glad for at jeg i allefall har kvalmen, men da jeg skrev innlegget hadde jeg spydd ca 3-4 ganger og var HELT ferdig og hadde det laangt opp i halsen hihi ! Jeg begynte i uke 6, så er 3 uker siden :P ædda bædda !

Ingenting i mot mine 9 mnd sist hehe ! I tillegg er jeg mindre kvalm enn sist og spyr mindre. Grønn eplejuice funker ja ? Ikke prøvd gitt. Spyr som regel opp veske igjen når det står på som verst, men det skal jeg jammen prøve.

Jeg skrev et innlegg til deg VinterSol her forrige dagen, men fikk aldri svar, var adressert til ditt nick, kanskje du ikke så det ? Spurte bare hvordan det gikk med deg etc :) Ikke noe viktig i den forstand.

Jeg er 7+5 idag etter det Ahus mener, 7+6 etter min regning :P

Skrevet

Jeg er helt uvandt med å være kvalm egentlig. Men hver morgen lurer jeg på,- er dette morgenen jeg skal kaste opp?

Må spise havreflarn el l for å komme meg. Det hjelper med en gang noe kommer ned i magen... Blir også kvalm om jeg ikke spiser hver 3 time ca. Hvis jeg blir sulten er jeg solgt. Sure oppgulp, fryser, superkvalm.... Usj.

Meeeeeeeeeen, får ta det som gode tegn :)

Skrevet

Ja sant :) Det må vi bare gjøre Uglemamma. Jeg har også funnet ut at mat er et must, ellers blir det ei trøst ! (hørte du at det rimte ? hehe)

Jeg sov lenge i dag, helt til kl 9, reiste meg ikke opp av sengen før kl 09:30, og nå er jeg ikke kvalm. Når jeg står opp med snuppa (som nå er hos pappaen derfor jeg har sovet) så ligger jeg over doskåla. Kan det ha noe med at når man står opp i 6/7 tiden, og styrer og kler på de små, så stresser man, ergo man blir lettere kvalm ? For jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er kvalm akkurat nå...vel, skal vel ikke si det for høyt...da kommer den vel hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...