Gå til innhold

1-åringer har det best hjemme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke skjønne at folk ikke kan svelge dette:-) Kan være mange grunner til at du velger å sende 1-åringen din i bhg, men har du sett hvordan det er for 1-åringer i bhg? Jeg var vikar i går i en bhg, og ja det er oppbevaring. Det følges selvfølgelig med på de, og de får trøst hvis det trengs osv., men kan ikke måles med kjærlighet på mammas eller pappas fang dessverre. De trenger ikke mye pedagogikk på dette alderstrinnet, de trenger kjærlighet og omsorg fra mamma eller pappa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange 1-2 åringer som trenger mer sosialt enn det de får hjemme. Det er også forskjell på barnehagene. I den barnehagen elstemann gikk i da han var ett ble han fulgt mye bedre opp enn jeg kan se for meg at jeg klarer. Jeg er selv pedagog, leker mye med barna, er mye med andre barn, men i barnehagen har de vært enorme. Klart en 1 åring kan gi uttrykk på andre måten enn gråt. Det er også forskjell på hvor lange de er i barnehagen syntes jeg. Av de venneparene jeg har med barn mellom 1 og 2 er det svært tydelig på hvem som har sosial kompetanse (barnehagebarna) og ikke, jeg er veldig for barnehage, men gode barnehager. I

Skrevet

Bla, bla, bla hi. Nå er vi lei av denne debatten.

Gjør det som er best for deg du. Så gjør vi andre det vi vil.

Du bør kanskje ikke jobbe i barnehage høres ut som du ikke legger hele sjela de i det.

Skrevet

Jeg har jobbet i mange barnehager. Ettåringene jeg møtte der hadde det godt, med et par unntak (og da gjorde barnehagen selvsagt foreldrene oppmerksomme på dette).

Om barnehagen du jobber i driver med "oppbevaring," kan det tyde på at barnehagen suger og at dere ikke gjør jobben deres.

Skrevet

Selvfølgelig har de det best hjemme.

Dersom den som går hjemme med dem stimulerer dem og sørger for sosialisering med andre barn. Finnes noen tilfeller der barna faktisk har det best i bhg fra så tidlig alder av.

Men hva skal man gjøre, 1åringer har også godt av mat, et hus med strøm og klær. Ikke mange som kan velge å gå hjemme et år ekstra bare fordi de har lyst.

Jeg har jobbet flere år på småbarns avdeling å elsker jobben min, å bhg er kunn en oppbevaringslpass..dersom personalet gjør bhg til det.

Det er personalet det står på.

Noen mennesker drar på jobb hverdag, andre mennesker jobber hverdag.

Skrevet

Trenger ikke mye ped?

Ikke rart de barna lider med slike ulærte og udugelige tantene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...