Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Vi skal jo på samme sykehus.. Har termin en dag fra hverandre.. Og begge har barna i seteleie.. hehe.. Men hvor ofte skal du på kontroll nå hos lege/jordmor?? Jeg var der i dag og skal ikke tilbake før 5 April.. Synes det var så lenge til jeg.. Spesielt siden hun ligger omtrent festet i sete ifølge legen .. Men skal jo på sykehuset også første uken i April da.. SÅ får jeg sjekket da..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 Og har du fått noen papirer fra sykehuset?? Tilbud om sånn jordmor samtale? =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Ja fikk sånne papir ang jordmordsamtale for noen uker siden. Men jeg skal ikke da... Har blitt fulgt opp av gynekologen min på samme sykehus hele veien, så føler ikke for noen jordmor innblanding. Pga min forrige fødsel, sliter jeg med angst, og kan få ks om jeg vil. Men syns det er så vansklig å bestemme seg. Så håper igrunn han vil holde seg i sete, sånn at jeg slipper å ta valget Har termin 28april
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Er hos legen min hver 3uke nå (pga ødem) Skal tilbake på sykehuset 1 april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå