HappyFace88 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Idag er jeg 13 DPO. Har hatt stikkninger i høyre side av magen, vært svimmel, småkvalm (følest som om jeg er bilsyk) DÅRLIG matlyst, har gått ned 3 kg siste uken og små stikk i brystene.. Jah, dette kan være symptomer det.. men jeg er redd at noe av det bare er psykisk.. Men det som ikke er psykisk er: 7 DPO fikk en knøttliten rosa blødning etter sex. Det så ut som en utvanna dråpe blod som var rørt inn i utflod (sorry detaljer) Da fikk jeg et lite håp om at de kunne være festesmerter, for jeg blør ALDRI utenom mensen, og når først mensen setter igang, da er det "blodig alvor" Hehe:) Altså... full foss fra første sek! 10DPO tok jeg en test, og fikk en svaaak rosa strek... jeg hadde lyst å juble, men siden den var så svak drøya jeg den. 11 DPO Negativ test! 12 DPO Negativ test! Altså.. bledahvit liksom ;( Idag 13 DPO har jeg ikke tatt noen.. tenkte jeg skulle vente å se om mensen kom.. Men dagene blir så utrooolig lange når man går å tenker å grubler... Jeg må innrømme at jeg har et håp, men samtidig vil jeg ikke håpe fordi man blir så utrolig skuffet om det ikke er noe. Noen som har lignende erfaring?? "Hilsen deppa!"
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 ikke fortvil!! Med de symptomene du beskriver, stikninger på høyre side og i brystene så kan det jo virke som om du er gravid. Jeg hadde det på akkurat samme måte og tok flere tester som var blenda negative 10-12 dager dpo. Fikk svaaaaak pos test 14 dager dpo ogpos digital cb dagen etter det. Ta en test på morgenurin i morgen. krysser fingrene for deg:)
HappyFace88 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk:) Uff, synest alle får positive tester 10-11 DPO, men jeg krysser finger og tær!! En ting jeg ikke nevnte i innlegget er at jeg er veldig svimmel og får sånne flimringer forran øynene.. Kan det ha noe med dette å gjøre? Eller burde jeg rett og slett bare ta en synstest? Hehe.. Uff!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 tror ikke det er så vanlig med pos test før 14 dpo. Noen produserer jo hcg fortere men ta deg en i morgen du:) klem på deg
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 jeg opplevde det samme som deg da jeg var gravid nå i januar/februar.... fikk posetiv, så negativ, så posetiv så negativ, negativ negativ, svak posetiv, svak posetiv for så og få litt sterkere posetiv på kvelden, og tydelig posetiv morgen etter og på digital stod det gravid:) da var jeg altså 5+1.... så jeg produserer seint hcg desverre.... så ikke fortvil, der er enda håp:) lykke til:) ta en test i morgen da... tihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå