Mamma`n til Markus =) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 Ingen som handler på disse nettstedene?
1881 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Tja jeg handler bare fra strawberry, gratis frakt, rask levering etc.. Tilbakebetaling av toll dersom jeg må betale dette! Har ikke bli vakker dyr frakt da?
Mamma`n til Markus =) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Hva mener du med tilbakebetaling av toll? Skal ha I.D. -sminke. Syns utvalget er dårlig hos Strawberrynet... Vet ingenting om frakten på Bli vakker...
1881 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Dersom man bestiller for over 200 kroner hos strawberry er det stor risiko for og måtte betale toll og forenklet tollbehandlingsgebyr, dette tilbakebetaler strawberry dersom man sender inn kvittering for beløpet man har betalt! Hva med og forsøke ebay om du skal ha id pudder??
mamarama og lille banan Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 jeg har handlet id-pudder på blivakker, og det er rimelig der. men du får det enda billigere på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå