Gå til innhold

"Strawberrynet" kontra "Bli vakker"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bør jeg handle?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som handler på disse nettstedene?

Skrevet

Tja jeg handler bare fra strawberry, gratis frakt, rask levering etc.. Tilbakebetaling av toll dersom jeg må betale dette! Har ikke bli vakker dyr frakt da?

Skrevet

Hva mener du med tilbakebetaling av toll?

Skal ha I.D. -sminke. Syns utvalget er dårlig hos Strawberrynet...

 

Vet ingenting om frakten på Bli vakker...

Skrevet

Dersom man bestiller for over 200 kroner hos strawberry er det stor risiko for og måtte betale toll og forenklet tollbehandlingsgebyr, dette tilbakebetaler strawberry dersom man sender inn kvittering for beløpet man har betalt!

 

Hva med og forsøke ebay om du skal ha id pudder??

Skrevet

jeg har handlet id-pudder på blivakker, og det er rimelig der. men du får det enda billigere på ebay :)

Skrevet

Hva betalte du i frakt?

Skrevet

fra blivakker?

Skrevet

Ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...