Gå til innhold

Diger mage allerede


Mor for tredje gang

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting. Jeg hadde siste menstrasjon 26. desember. Har termin 5. oktober. Men jeg har jo en mage som tilsier at jeg er gravid i 4 -5 mnd. Føler at magen er "tung" allerede. Syns også at jeg kjenner liv. Har spurt legen om å få en tidlig ultralyd for å få vite termin mer sikkert, men det fikk jeg ikke. (Arg) Går nå å grubbler på om det er tvillinger jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett ut som jeg har vært 5 måneder på vei siden jeg var 5 uker. Våknet en morgen med magen som en ballong. Siden jeg alltid har vært jo-jo slanker er det ingen som har turt å spørre meg om jeg er gravid da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, så vittig! Jeg føler også at magen er større allerede. (Er 6+1)Men så har jeg en misstanke om at oppblåsthet har mye av skylda da..

Kan virkelig magen vokse så tidlig p.g.a baibisen?? Livmora er jo ikke i nærheten av stor nok til det enda vel???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har også en mage som er stor,men er bare ca 6-7 uker på vei. er nok mest at magen min er oppblåst, er vondt med trange bukser

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg er 10 uker på vei...og har begynt med mamma bukse.... skikkelig stor mage som jeg ikke klarer å skjule lengre....slitsomt å prøve å skjule den siden vi kun har fortalt 3 stykker hva som er på vei ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra vi er flere. Vi har jo kommet like langt vi tjorven. Jeg har også begynt med mamma bukse.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre mor for 3.gang =))) Trøster meg med at dette er min nr 3 og bare 6 mnd siden sist jeg var gravid (mistet) så da må vel magen komme fort ; ) !! Lurer på når vi kjenner liv første gang...kjenner at det skjer noe i magen...men er sikkert alle tarmene som presses oppover ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått mage pga av at livmoren har kommet opp fra bekkenet, men har litt vel mye luft i magen, så dermed ser magen ut som en ballong, men siden jeg kan trekke inn magen så den blir helt flat, så skjønner jeg jo at det ikke er beibien eller livmora som har gjort at magen har vokst. Foreløpig kan jeg bruke mine vanlige klær.

 

Er det noen som har gått opp i vekt allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...