mei&mi + marcus :) Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Vet dere om barna skal møte læreren og andre klassekamerater før de begynner på skolen? Før sommeren kanskje? Synes jeg har hørt noe om det men er ikke helt sikker... Greit å vite.. Har en jente som gleder seg vilt!!
lÅktiHaUDe Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Her vi bor har vi allerede vært på innskrivning. Barnehagen drar også på besøk til skolen et par-tre ganger i halvåret siste barnehageår. Dette er veldig positivt. Der møter de også en annen bhg som har barn de skal gå i klasse med Så ja her møter de klassekamerater mange ganger før skolestart Læreren møter vi vel når de skal ha to "skoledager" i mai
mei&mi + marcus :) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Det hørtes jo kjempeflott ut. Har ikke fått beskjed om noe sånt her.. Får ikke håpe vi har gått glipp av innskrivingen! Går rundt i min egen verden for tiden pga ammetåke så det kan jo hende.. Uff, nå fikk jeg litt panikk her... Men man får vel brev om det??
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Du får et skjema i posten som du skal fylle ut og returnere. Dere har ikke flyttet i det siste da? Da kan det være at du må ta kontakt selv, det skjedde ei venninne av meg.
mei&mi + marcus :) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Jada, det har jeg fått og sendt inn.. Men står det der om de skal treffes før skolestart? Fant selvfølgelig ikke igjen det brevet....
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Venter på at hun snart skal skrives inn og og i mai er det førskole :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå