Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Er bæresele et must? Er dette noe "alle" skal annskaffe seg? Hvem er best? Hvem merke eller type skal dere ha??
coriander Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 venter mitt 3 barn, har en baby-bjørn bæresele liggende...tror vi har brukt den 6-7 ganger tilsammen....så noe must vil jeg ikke kalle det ( men det er min mening:)
DiddiDaddi Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Vi lånte baby-bjørn sist, men den trivdes verken vi eller babyen med, så det var absolutt ikke noe must. Men vi kjøpte bæresjal, og det var fantastisk og genialt, rolig barn og fornøyde foreldre som fikk hendene fri litt
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Ja er bæresjal jeg har tittet på selv. venter sommer barn så en luftig meitai hadde kanskje vært noe... Men kunne trenge noen anbefalinger og råd....
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har syd meg en lommeslynge som jeg skal bruke
lillebøllaspringmadrass Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Jeg sverger til ringslynger! se på www.tettinntill.no Babybjørn og andre lignende seler skal du ikke bruke pengene dine på.
Flickan Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 vi brukte babybjørn bæresele masse til vår første, og nå er det nesten så jeg gleder meg til å skal bruke den til nr to også.. kjøpte blandt annet vindtett trekk slik at de holder seg varm selv om det er trekk i lufta. brukte den både inne og ute og spesielt på reiser - helt genialt i mine øyne!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Det som er med babybjørn er at med tanke på at barna ikke skal henge i den mer enn max 30 minutter av gangen så blir den ganske dyr. Den er ikke noe særlig for barnet å sove i heller iogmed at den belaster barnets bekken og rygg på samme måte som om det sitter.. Det henger jo ned på rompa si. Det får heller ikke kroppskontakt på samme måte som i andre bæreting som mei tai, ringslynge og bæresjal. Det finnes trekk til andre bæredingser og, og til og med egne jakker med åpning som bærebarnet kan titte ut av. Så alle de positive tingene Flickan fremhever med babybjørn får du med andre bæreting og, det er bare bedre for din og barnets kropp itilegg at det kan brukes flere timer av gangen, og i flere år. Jeg bar min gutt til han var 3,5 år. (ikke hele tiden men om han var sliten eller ville kose litt, vi hadde dårlig tid og måtte komme fort fram.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå