Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Nå er jeg lei denne barnhagedebatten. Tror nok det handler mer om du er en ressursterk person i utgangspunktet. Hvis du er ressurssterk mor er det ikke så farlig enten du er hjemme eller i jobb. Hvis du er en ressurssvak mor er det nok en fordel med barnehage i noen tilfeller. Men i det store og hele tror jeg de fleste gjør sitt beste og at mange barn i Norges land har det bra enten de går i barnehage eller ei. Takk., Mine går i barnehage, men jeg hadde vært like god/dårlig mor om de var hjemme. Har mine svakheter, men også noen ting jeg er veldig flink til.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Enig med deg og må føye til at jeg er lei av herbalife pushingen her inne!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Dere burde interessere dere for innholdet og bemanningen i barnehagen.....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Hi her. Jeg har kanskje vært veldig heldig, men i min barnehage er innholdet og bemanningen helt topp. Vet at det ikke er tilfelle over alt og det er trist.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Det er langt fra sikkert at det vil fortsette å være slik. Det "effektiviseres" flere og flere steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå