mamarama og lille banan Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Mens jeg var nede og hentet posten, hadde noen ringt meg fra et nummer registrert hos dem. De er registrert som call senter, men det kan jo være så mangt. "Haken" her er jo at jeg har reservert meg mot telefonsalg for fem år siden, så hvis det er det de driver med har de jo ingen rett til å ringe meg...Jeg som aldri får henvendelser fra telefonselgere lenger hadde gjerne sett at det hadde forblitt sånn :s
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Telefonsalg ja, men de kan ringe deg dersom de ringer for noen du allerede har eller har hatt et kundeforhold hos. (de har blant annet netcom som kunde), i tillegg ringer de for noen veldedige organisasjoner, som du jo må ha egen reservasjon mot.
mamarama og lille banan Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Hmmm, har reservert meg mot veldedige henvendelser også. Er heller ikke Net Com-kunde. Spørs om jeg lar vær å ta telefonen uansett, hvis de ikke skulle finne på å ringe ofte da...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Aner ikke, men vet at man kan ikke reservere seg mot spørreundersøkelser:-( Kanskje det er noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå