Gå til innhold

Mitt bidrag til å holde arb.løsheten nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker kvalifisert person til å sjikanere sjåfører og ramponere eller taue bort for plassering på bunnen i Bjørvika biler som står feilparkert i gata mi. Spesiell prioritet skal gis de som parkerer i svingen mellom krysset og fotgjengerovergangene.

Stillingen passer for fysisk sterk person med aggresjonsutløpsbehov, og m førerkort klasse kranbil, eget balltre for frontrutebearbeidelse og kniv til hjulsnitting, samt over gjennomsnittlig evne til å formulere og distribuere hatpost til eiere av feilparkerte biler. Personlig initiativ er et must, personlig tilfredsstillelse garanteres.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Det virker jo som om du har planene ganske så klare mtp. hva du skal gjøre mot disse bilene og deres eiere. Hatpost burde du vel også klare. Hva stopper deg? At du ikke har førerkort i klasse kranbil? Det trenger du ikke, er bare å kjøre kranbil uansett.

Skrevet

Ah, Pollyanna, du ser så lyst på mulighetene, kanskje jeg skal flette håret, ta på meg et skikkelig hyggelig femtitalls ermforkle, nynne Doris Day-schlägere og danse ut i slapset for å rappe meg en kranbil?

Men egentlig er jeg kommet dit, serru, at jeg vil betale folk for å jobbe for meg med alt jeg ikke får personlig tilfredsstillelse av å utføre (fuging, hjulskift, sjokoladekaker, hårfarging og torpedovirksomhet når det er kaldt og vått ute er bare noen få eksempler).

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, det er kranbiler overalt. Eller så kan du bare lage deg et fake-førerkort i paint også drar du hit; http://www.oslokranbilservice.no/ og leier en kranbil. Så kler du deg litt ut, så ikke alle kjenner deg igjen, setter deg inn i kranbilen og kjører hjemover. Så vet du hva du gjør etter det. Og selvfølgelig er alt det andre gjør for en mye bedre, der har jeg vært i mange år, men kranbil kan du kjøre sjæl.

Skrevet

Joda, kjøre den - men gidderikke mikke rundt med kalde stålvaiere og sånt for faktisk å taue noen, kjenner meg slett ikke klar for ekkelt kroppsarbeid.

Skrevet

Ut fra tidligere naboklager du har presentert, anbefaler jeg lapp på nærbutikken/nærmeste telefonstolpe.

Skrevet

Jeg mener bestemt at å få tak i en tanks og ta et par runder i nabolaget hjelper på humøret. Gjerne en med ladd kanon, det er undervurdert hvor tilfredsstillende det er å sprenge irritasjonsmomenter i fillebiter. Kjenner jeg blir litt glad av tanken.

Skrevet

Jobben er din om du har disposjonsrett over egen stridsvogn.

Skrevet

Trenger ikke muskler. Holder lenge med Penol 1000 og tagging av ordet "horekunde". Ærnte så mye som ska tell se....med noe fantasi...

Skrevet

Fnis, det hadde kanskje vært virksomt på en del måter jeg ikke egentlig intenderte også, men... Tanken er god. Har du prøvd selv?

Skrevet

Hva med ansette gatas pøbelunger og utstyre dem med en klase bananer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...