esn85 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hei damer Jeg tok to tester for ei uke siden, begge positiv. Men har nettopp hatt mens.... Noen som vet når det vises på testen? Kan vel ikke vises allerede etter 6 dager??? Prøvde å lese godt på pakningsvedlegget, men ble ikke klokere av den grunn..
lucky1 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 du kan ha mens selv om du er gravid ;-) jeg personlig tok test i dag og er bare 3+2 men testen viste "gravid"
snuffe Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Nei, det kan ikke vises når du er 0+6 på vei. Rett og slett fordi man regner svangerskap til to uker før befruktning, altså vil de fleste være to uker på vei allerede ved eggløsning. Vil tro du er lenger på vei, men at du har hatt en blødning selv om du har vært gravid. Da vil legen antagelig ta blodprøver og sende deg på tidlig ultralyd for å fastslå hvor langt du kan være på vei. Grattis, i hvert fall! =)
esn85 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Takk for det:-) Tør nesten ikke glede meg enda, har mistet tre før. Men har ei godjente på snart fire som gjør alt lettere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå