*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 har prøvd & lete litt på nettet ang tester av det,men det er ikke lett & finne noe ...spør derfor her inne om noen har hørt noe om dette setet eller har det selv
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 Dytt...ingen som vet noe,eller har dette setet?
jentemamma Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Kjøpte dette setet når lillemor ble 1 år. Ble anbefalt dette da vi har en ganske liten bil og selgeren mente at dette setet er godt (like bra som BeSafe easy combi som ble best-i-test like før vi kjøpte vårt). Vi er fornøyd med setet, det var greit å montere og hun sitter godt i det. Det eneste negative er at hodet faller fram noen ganger når hun sover. Men har ingen erfaring med det for barn under 1 år da (er jo godkjent fra bakovervendt 0-25kg), men synes kanskje det virker stort for så små barn... og så kan man jo ikke ta det ut og med i butiker etc.. Men alt i alt er vi altså fornøyd med setet!
desemberjenta06+spire Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Vi har det bilsetet og er veldig fornøyd med det :-) Vi ble anbefalt setet i barnebutikken. Jeg så en test på internett etter vi hadde kjøpt det og bilsetet kom dårlig ut i testen ...
Knøttefrøken Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 jeg har cosmic comfort, men er det virkelig fra 0-25kg? trodde det var fra 9 jeg... (6mnd -4/5 år) Uansett, jeg er veldig fornøyd. Dette setet er like bra som besafe, og sønnen min sitter mye bedre i dette enn besafe setet. det er mer støtte rundt hodet syns jeg da, og sidebeskyttelse. Lett og montere, og tar ikke så stor plass. Jeg kjøpte dette av en jeg kjenner som jobber i barneutsttyrsbutikk og hun sa det var et veldig populært sete, som hadde kommet veldig bra ut i tester.
Knøttefrøken Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 jeg begynte forresten å bruke setet når mini var 9-10 mnd. Brukte baby setet til maxicosi før dette
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har utgaven som skal snus når barnet er 15 eller 18 kg. Den er super når den er bakovervendt (selv om jeg synes britax multi tech sin står stødigere. Jeg har kjøpt den i steden for nå) Acta graco sin synes jeg som sagt er en super stol når den er bakovervendt. Tar ikke så stor plass og lett og montere, min kan festes med 2 punktsele og. Men når jeg skulle snu den synes jeg den var ustødig og det var ikke bra å få feste selen over skulderen til barnet. Den var ikke helt fast og trygg følte jeg!
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Vi har Acta Graco Cosmic XTP, setet var best i test den året det kom ut, men ble feilmontert året etter (i Sverige begge tester), og kom derfor elendig ut. Det ble riktignok trukket tilbake i ettertid da testerne innrømmet feilmonteringen. Setet er regnet for å være veldig godt. Vi er fornøyde med vårt, synes ikke monteringen var så vanskelig heller. Det som derimot irriterer er den veldig dårlig tilgjengelige stillingen på sete og seler. Jeg leter meg halvt i hjel etter den til å stramme selene med hver gang, selv om jeg vet hvor den sitter.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Søk forøvrig på Akta, ikke Acta, det er svensk sete og skrives med K over landegrensen visstnok.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Vi kjøpte dette setet til eldstesnuppa som stol nr. 2, og var kjempefornøyd! Lillesøster overtok det da hun var rundt 5 mnd, og var like fornøyd med det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå