Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Mannen min er ganske selvopptatt, synes jeg.. Han handler bare ting han selv trenger.. jeg må spørre om han kan kjøpe babymat eller noe annet ann det bare han selv spiser. Han tjener fire ganger så mye som meg, men hjelper ikke meg med noe ang økonomien. Han snakker mye om hva han har lyst til å bruke alle pengene sine på.. Så mens han kommer hjem med nye klær, og går ut på byen - så sitter jeg hjemme i mine joggebukser og ser tv. For jeg har ikke penger til annet. Han mener også at jeg gjør visse ting i forhold til babyen vår feil.. og kjefter stadig om dette. Men at jeg koser med ham til han sovner, gjør ting enklere for meg (nå, jeg skjønner at det må gå over etter en stund), for jeg er jo veldig sliten jeg også.. selv om det er han som jobber og tjener penger. For det må jeg ikke glemme, det er han som kan være sliten, for han jobber for pengene.. Føler meg null verdt i dette forholdet..
Gjest -<<- Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Snakk sammen. Hjelper ikke det; ikke lev sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå