Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 jeg er da 1.58cm. er det himla unormalt det? eller er vi fler?
Bøllefrød Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 jeg er ca 164 tror jeg. hva som er normalt aner jeg ikke =p
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 1,61 Meter;) Om du bare er 1,58 cm, så er det jo littegranne unormalt, vil jeg si;) Hvordan så du da ut som gravid? Jeg bare MÅTTE;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 1,75. Tror gjennomsnittet for norske kvinner er 1,68... hvis jeg ikke tar helt feil.. og 1,80 hos menn..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 hun er jo bare 3 cm lavere en deg...så vel lik ut som deg når hun var gravid...vis du har vert gravid da
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 158,5:) Akkorat passe synes jeg:) Var kjempe stor da jeg var gravid, men det hadde ikke noe med høyda å gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 hallo! Hun skriver at hun er 1 CM og 58 MM;) 1,58 CM. Det så du ikke det;) jeg er tross alt da mer enn 1 meter og 59 cm høyere, siden jeg er 1,61 meter.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 iiiihihihihi æ skylder på de tette melkegangene og feberen. er vel mer som har tetta seg
2søtesmåh Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Oj, siklerotte,- er du virkelig 195 cm?? Jeg er 180,- og har KJEMPEPROBLEM med å finne lange nok bukser og langkjoler/skjørt... Det fordi alle min "ekstra" høyde ligger i bena,- men siden du er så lang så har du sikkert lenger ben en meg...Hvor kjøper du bukser,- evt tips????
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 er herlige 170 cm.. Men folk tror ikke jeg er så høy, folk tipper stadig att jeg er rundt 160, men det er bare fordi jeg er så spebygd.
pollard Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 2søtesmåh: Har du prøvd cheap moday? Jeg er selv 1.81 høy og har hatt samme problem. Men disse buksene passer fint med 34 i lengde!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er også 158 cm høy... Blir alltid "mobba " for høyden min...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. mars 2009 #21 Skrevet 5. mars 2009 158/159, har ikke målt meg på en stund;) Og jeg så ut som en HVAL når jeg gikk gravid, bærte veldig utover, med masse vann:/ men så skikkelig slank ut bakfra da, for alt dro seg fremover:p
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #24 Skrevet 5. mars 2009 Pollard. Det skal jeg se etter..Skal google på nettet nå, se om de er mulig og skaffe via nettet,- eller i nærheten... Normalt er 35-36" lengde passe...Kjøpte ei bukser på HM i høst,- vurderte å kjøpe to, men slo det fra meg,- ANGRER...den er ute av salg nå.... Den het innerbenlengde 88cm i str 32" livvidde..Den kan jeg bruke hæler til, og den ser ok ut,- men etter en vask ble den en smule kortere,- men fortsatt "brukbar"....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #25 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 170 cm. Tror det er helt gjennomsnittlig høyde for kvinner i Norge. Men gjennomsnittshøyden nordpå er lavere enn her sør, så gjennomsnittshøyden i sør-norge er altså kanskje noe høyere enn 170.. Du er 12 cm lavere enn gjennomsnittet. Absolutt ikke unormalt- men heller ikke spesielt vanlig, med andre ord... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå