Gå til innhold

JOOHOOO MADE IN BED:)!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på deg!det var lenge siden!!savnet deg litt.....

kom hjem i natt jeg etter en vellykket tur og egentlig mer sliten nå enn før vi dro på ferie..i morgen e det jobb igjen:(

var forresten såvidt innom østfold på vei til harryland;) hvor jeg fikk meg en ny tattovering på ryggen..fiiiin asså;)

men ikke uventet kom tr på lørdag som ventet og håpet forsvant for denne gang:( men kjøpte damiana og wild yam der borte...så må jeg fikse mere hostesaft;) så nå er jeg klar fro oppskriften;)

jaa!! hvordan gikk det med deg denne pp egentlig????er så spent!!!:):)

klemmepå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:) Nytt nick. Hehe.

Så møkk at mensen kom. Men nå er det ikke noe vasking inni kråka mer!! Haha.

Jeg er på dag 10 etter el. Fikk negativ test i dag. Har ikke trua, men håper likevel. :) Haugevis med symptomer som vanlig...patetisk som jeg er vil jeg ikke innse at det egentlig er symp på at tanta skal komme!

Flott at dere hadde det fint på tur. Harrytur er morro! Blir alltid masse poser med mat, godteri og div andre ting:) Hostesaft må du ha vettu. Jeg skal ta hostesaft neste pp også jeg. Kan ikke skade å ta litt. Man skal jo ikke ta for myefor slimet kan bli for oppløst. Mye å ta hesyn til.

Må stikke jeg. Skal til mamma i snart. Må hente tulla i bgh først.

Ha en flott dag-

KLEM

Skrevet

hei lille krølle hihi;)

kommer sikkert til å glemme at du har nytt nick sånn innimellom...

skal skifte nick når jeg blir gravid tenkte jeg;)

men du har jo gode muligheter du krøllevenn til at du er gravid;) det vet du jo;) vi får bare følge hverandre på veien så godt vi kan:)

ikke mere vasking i kråka nei hihihi;) men tenkte kanskje jeg skulle drikke detox te fram til el,i tillegg til disse andre tilskuddene....har fått det for meg at det skal gjøre aaalt så mye bedre hehe;) nei tror jeg bare skal ta hostesaft to ganger daglig og drikke masse vann det er også viktig for el,slim;) masse å holde styr på det e no snickers og twist hihi;)

skal å hente pusen på galehuset snart;) lurere fælt på hvordan han har hatt det...høre hva han har å fortelle;) så skal vi til mamma vi også å spise middag etter det...kanskje vi snakkes senere vennen...husk at du har enda god mulighet så hold håpet oppe kjære deg:)

kosdegrestenavdagenklem;)

Skrevet

Hei snuppa:)

Fikk mensen i dag jeg.. på dag 11. Det vil si at det bare var 10 dager mellom el og mensen denne gangen. Ikke bra!

Håper bare mensen er borte til den timen jeg har på tirsdag. Skal til gyn. Det blir spennende. Håper jeg får noen råd.

Hvordan står det til med pusi?? hahahah :D

Begynner å bli sliten av den forbannande prøvinga nå. Er i 10 pp. Lissom nå det går opp for meg at dette virkelig kan ta tid.

MEN, gir aldri opp :):)

Klem

Skrevet

hei sveis;)

vært på jobb idag jeg fra kl syv i morges! men i kveld skal vi ihvertfall kose oss;);)

pus har det fint han vettu;) veeeldig brelete.... hadde visst nesten ikke vært ute av buret sitt på nesten en uke...skumle de der andre dyrene som er heelt lik ham selv hehehe;)

10 dager mellom el og mens ja..hmmm...er jo ikke super gunstig det da men er ikke uvanlig kort fase heller akkurat:) jeg har 14 dager mellom og se så fort det går hahaha;) men blir jo godt å komme til gyn å få deg en sjekk ihvertfall.... spent på hva hun sier jeg også:) vi får bytte info og råd når vi begge har vært hos gyn:) veldig spent der jeg også..... men tror det er lang kø på sånn der prøverør...........?:(

me gir ikke opp vi heller!!baby SKAL vi ha om jeg så blir 60 før det klaffer!!!;) ææærk;)har vel myggel på kråka da hahahaha;)

hva skal du i kveld da?kose deg hjemme med mann og barn?:)

klem

Skrevet

Hei snuppa!!! :):)

Hvordan har du hatt det i helga?

Vi har bare lappet av. På lørdag etter at hadde lagt vesla, tok vi noen øl sammen og så på film. Så koselig vettu. Jeg ble såpass brisen at jeg måtte sitte oppe litt lenger før jeg la meg. Gubben lo godt!

Til helga som kommer skal jeg og noen jenter på konsert Il Divo :)

Og neste helg skal jeg på pysjparty med overnatting på fredag og så ut med jentene på lørdag. DEILIG at det skjer noe. Er lenge siden jeg har vært med på noe nå. Kommer til å savne Julia vilt..haha :)

I morgen er det gynekolog. Jeg blør bittelitt ennå, men det kan vel ikke skade så lenge det er veldig lite? Bare sier ifra når jeg kommer dit i morgen jeg. Kan jo hende det ikke er mer mensen da uansett :)

Neste uke er det din tur til gyn- Blir spennende dette her!!

Ellers er jeg begynt å trene endel hjemme. Gått ned nesten alt jeg skal. 5 kg til bare... Må derfor stramme opp endel. Haha.

Godt å høre at pus hadde et avslappende katteliv mens dere var borte. Haha... gjett om katta er glad for å være hjemme æ! Hoho :D

Noen planer for denne pp????

Vi skal ha sex annenher dag, ikke hver dag. Og så tar jeg Tang Kuei fra Herbalife. Svigerinna mi har flere venninner som er blitt gravide etter 2 mnd på dette, så vi får se. Alt må prøves vettu..haha.Kommer til å ta litt hostesaft også. Planen er klart hvertfall. Nå får vi bare se hva som skjer da :D

Ha en superduper dag vennen min:)

STOR klem fra meg.

Skrevet

hei vennen:)

så deilig for deg at det skjer litt framover da:):) II divo er jo ikke å forakte akkurat;) kan egentlig ikke huske sist det var litt action på den måten...lir sjeldnere og sjeldnere!!:( men har kjøpt to nye bikinier idag så jeg er klarr for en venne tur til syden hehehe;)

hadde det i fjor så hadde jo vært greit i år også;) må gjerne bli tradisjon for min del!!;) så nå er jeg kommer meg litt i treningen jeg også til bikini sesongen igjen vettu;)..har masse greier hjemme så slipper treningsstudioet selv om jeg er medlem der også.....støttemedlem liker jeg å kalle meg for hhahaha:):)

du har jo vært kjempe flink å slanke deg da...5kg for mye er jo ingenting!! syns du er flott sånn du er jeg:) ihvertfall utfra det jeg har sett..så skjønn atte;)

denne pp har jeg tatt damiana og har wild yam i skapet ....tutet litt av "flaska" (hostesaften););) men er tom og glemt å kjøpe så har ikke tatt på noen dager.... men var en innpå her som sa at wild yam var bra før el og kunne hjelpe til med å modne egget og sånt?ikke vet jeg....

tang kuei???okei??ka e det for nokke dåå?:) nå ble eg nysgjerrig;)

i helgen har jeg jobbet så var så trøtt når jeg kom fra jobb at jeg måtte ha en middagslur og mannfolket mitt tuslet etter hehe(som vanlig)han må jo det når det ligger en naken kone der som han sier hehehe;) så vi sovnet vi vettu og våknet igjen klokken elleve på kvelden og ble sittende å drikke malibu til halv fire og ble litt sånn på en snurr hehe;) morsomt...min sønn var hos faren sin så vi fikk sove lenge søndag da:):)

hva gjorde du på alene brisen da hihi;) du e vittig;);)

skulle ringt med du da;) hadde sikkert hatt en givende samtale

Skrevet

den bare lagret seg selv den der over:):)

var ferdig men manglet bare en klem..så den slenger eg på her snuppa;) klemklemklemklemklemklemklemklemklemklem..nok klem?ikke?klemklemklemklemklemklemklem sånn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...