Gå til innhold

Trening+baby = sant

Treningsmamma har født ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen jenter. Dette er gøy (og bra) både for dere og babyene deres :)

treningslaila.blogg.no

Utfordrer dere til å ta i et tak :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Dette skal lagres i favoritter og finnes frem igjen når babyen er ute=) Trenger nok litt trim ja!

Skrevet

Artig! :)

Skrevet

Så flott :) Stå på :)

Skrevet

Hei Cath..

Når jeg løp idag på mølla målte jeg pulsen min et par ganger...den var på ca.180...jeg løp 1 time ca.10km. Jeg leste om puls på bloggen din, men forstår ikke helt hvordan dette fungerer, ja, litt treig i toppen, he he! Jeg er 34år. Takk for svar ;-)

Skrevet

Hei Norwegian by injection

Hvordan målte du pulsen din?

Det beste er å ha en pulsklokke på seg som hele tiden forteller deg hvordan du ligger an.

Vet du hvilepulsen din og makspulsen din?

Gjør du dette kan du raskt regne ut hvilken intensitetssone du bør ligge innenfor for å få utbytte av løpetreningen din.

Du kan lese mer om de forskjellige sonene her;

http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=366

Håper dette gav deg litt mer svar, hvis ikke spør gjerne igjen :)

Cathrine

Skrevet

Så utrolig flink du er! Jeg har faktisk ball og alt... MEN det er så vanskelig å komme i gang! Jeg er helt utrent, alt jeg gjør er å gå turer noen ganger i uka... Har du et lite tips om hvor jeg skal begynne? =)

Skrevet

Hehe, nå ser jeg jo at du har lagt inn nye øvelser etter jeg var inne tidligere i dag :)

Kan jo prøve å begynne med de =)

Beklager...

Skrevet

Så bra :)

Prøv å gjøre noen øvelser et par ganger i uka, begynn i det små og bestem deg for å fullføre. Etterhvert vil du lage deg en vane og da er det lettere å komme i gang, men også å fortsette :)

Det kommer flere øvelser etterhvert så bare følg med :)

Skrevet

Du er så flink, og jeg setter stor pris på bloggen din nå når jeg snart får sette igang med trening etter fødsel! Kjekt å ha den som forberedelse slik at man bare behøver å tilpasse etter form/baby når den kommer!

Skrevet

Så bra Helene :)

Takk for fine ord. Jeg jobber med bloggen for å kunne inspirere og motivere andre-både gravide, ikke gravide og de som nettopp har født til å finne en grei måte å komme seg litt i form på. Det skal jo så lite til :)

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet ditt. Er det første?

Og stå på videre med positive tanker om trening :)

Lykke til :))

Cathrine

Skrevet

Dytter opp så Norwegian by injection ser svaret :)

Skrevet

Hei Cath!

Tusen tusen takk for tips...nå har jeg bestilt meg en Polar pulsklokke, he he!

Jeg målte pulsen ved å holde rundt håndtaket på mølla...du vet? Ikke 100% tror jeg....jeg var inn på iform.nu og fant ut hva som er treningspulsen min! Det var genialt;-)....hvilepulsen (midt på dagen) var 63...Max pulsen er nok rundt 188-190....da jeg løpte la den på ca. 180...kanskje litt høyt? Jeg trener til maraton...jeg skal kanskje ligge på rundt 150, ikke sant? Takk for så mye bra info!

Skrevet

Dytt.

Jeg lånte en pulsklokke av en venn ikveld....jeg har fått hvilepulsen ned i 58 ;-) he he

Skrevet

Nei...nå gikk den ned til 55!

Skrevet

Dytter litt...er du her nå?

Skrevet

Hei du :)

Så flott. Her går det fremover.... det hjelper både på motivasjon og lyst til å fortsette. Er veldig artig å trene etter pulsen- man lærer kroppen å kjenne på en helt annen måte ;)

Stå på videre

klem

Skrevet

Så flott blogg! Ble skikkelig inspirert her jeg ligger med influensa..hehe. Får vel kanskje bli frisk før jeg starter, men nå skal jeg gjøre noe med treningslysta! :)

Skrevet

Viktig at denne blir værende :-)

Skrevet

Så bra. Her er det bare å stå på :)

Skrevet

Hei Cath!

Motivasjon har jeg nok av, he he!

Det er så gøy å se kroppen og formen forandre seg....men jeg tror det er viktig å ha et mål også! Noe man SKAL være i form til, et løp e.l.

Takk for svar!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...