Me&Mine Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er snart 30 uker på vei nå, puppene er like små som før svangerskapet. Er det ikke vanlig at de skal vokse litt og litt? Eller kommer de plutselig rundt fødselen? Har tenkt litt på amme-bh, er det lurest å kjøpe etter fødselen? Jeg har rett og slett null peiling på dette, er første gang for meg.
Castein81 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 38+2 uker og mine pupper har ikke vokst noen ting, kun vortene som har forandra seg litt. Hos mange er dette vanlig, kjenner mange som har hatt vanlig str. frem til fødsel. Har fått tips om å kjøpe amme-bh med 2 str større enn man vanligvis større, dvs koppen. Har kjøpt noen, så får jeg evt kjøpe nye når jeg ser resultatet :-) Første gang for meg også :-)
LilleLine_ Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 det er vel ikke noe fasit på når dem vokser. Mine ble større før jeg viste at jeg var gravid (dvs, når jeg fikk større bryst var det på tide å ta en test). =)
År og dag Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Mine ble littegrann større helt i begynnelsen av svangerskapet, men ikke nok til at bh-størrelsen endret seg. Mannen min kommenterte her om dagen at han syntes de hadde vokst, (uke 37). Men virkelig utslag på puppestørrelsen hadde jeg da jeg fikk melk etter fødselen sist, jøyemeg, det var helt merkelig. Gikk opp 2-3 bh størrelser.
24♡april Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 første svangerskap vokste de fryktelig mye mellom uke 6 og 12 og jeg var ØM! denne gangen var jeg ikke ømi det heletatt, merker det først nå (uke 34) at det er litt ømt når jeg tar av bh'en fks.klarer ikke å uten å de har vokst jevnt men lite men ser de begynner å vokse fortere nå.. tror det er mye pga hormoner osv å ingen svangerskap er jo like.. har vært frisk og fin første gang men spydd meg igjennom de første 4 mnd med denne selv om begge er jenter så er ikke lett å vite hvorfor kroppen noenganger gjør som den gjør.. uansett trenger ikke puppene dine å vokse for å vose..når melka kommer vil de stå til veggen uansett å da er det egentlig greit å ikke ha så svære ...
to_tette? Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 mine pupper ble ikke særlig mye større mens jeg var gravid første gang (selv om jeg hadde håpet på det... gikk fra en liten 75B til en stor 75D når melken kom, men det kan roe seg litt når puppene tilpasser seg melkeetterspørselen, for å si det sånn, og den verste melkesprengen går over. derfor tror jeg det er lurt å vente til du har ammet en stund med å kjøpe "ordentlig" amme-bh, og ha en eller to som ikke er så innmari dyre til å begynne med. hvis du må kjøpe ammebh før fødselen, som du skal ha med på sykehuset, så blir det sikkert ikke så galt å gå opp to cup str. På H&M har de billige ammebh er, men de virker ikke særlig tøyelige i stoffet, har ikke prøvd dem selv. Bh spiler kan ødelegge melkegangene har jeg hørt, men det er nesten umulig å finne bh uten spiler da... et tips bare, hvis du får såre brystvorter, så kan det være lurt å la "damene" få lufte seg.. ikke pakk dem tett inn i ammeinnlegg og stram ammebh hele tiden. et tips man ofte får er å smøre brystvortene med morsmelken, og la dem lufttørke syns det var litt morsomt jeg da, og plutselig få pamela-pupper selv om det ikke er helt behagelig med melkespreng og såre brystvorter da
Me&Mine Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Det virker som det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg skal nok kjøpe ett par billige, en som er en str større og en som er to str større, men jeg ser bare ikke for meg at de blir så store Får meg sikkert en overraskelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå