sølver Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Er det noen som har erfaring med hvilke "bæreanretning" som er lurt å ha den første tiden?? Noen som har funnet noe det går ann å bære begge i samtidig før de blir for tunge?
Silvia Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har tvillingbæreseler. Kan brukes fra 1500 g og opp til ca. 6 kg, tror jeg (eller så tungt som man orker å bære kanskje). Merket er Weego.
1+2=3jenter Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 jeg kjøpte et vanlig elastisk bæresjal. Fulgte med forklaring på mange forskjellige bæremåter/knytinger, bl.a. for tvillinger... prøvde aldri å bære begge på en gang, for de var såpass store da jeg fikk somla meg til å kjøpe det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå