Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Har begynt å få litt problemer med ryggen allerede og tenkte at svømming kanskje kunne være tingen for meg fremover. Leste så at de har svømming hver tirsdag og torsdag (kl: 7 - 9)i et basseng 5 minutter hjemmefra. Så nå har jeg fått lov av jobben å ha fast hjemmekontor hver tirsdag og torsdag med fri til å svømme de dagene :-) Er bare kjempefornøyd altså! De er kjempeflinke til å tilrettelegge....medførte jo at jeg måtte fortelle dem om graviditeten allerede, men har selvfølgelig sagt at det er veldig tidlig enda og mye kan fortsatt skje.... Måtte bare skryte litt for jeg er såååå fornøyd i dag hehe
Rødtopp75 og to små Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Så bra da! Det er bare så deilig når de er positive og flinke til å tilrettelegge
Endelig ny spire i magen Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 WOW! Så bra.... litt missunelig nå ja... Så utrolig bra de tilrettelegger! Svømming er bare helt supert. Jeg svømte med Benedicte dvs jeg gikk på bekkenløsning gruppe. Deilig varmt basseng... Deilig å føle seg vektløs ( spesielt når magen blir større)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Oj, så heldig du er! Nå ble jeg også litt misunnelig hehe :-p Her er det salig kaos, sykemeldinger i fleng og strukturelle endringer i sikte, får ikke tak i sjefen som krever veldig mye for å være så langt borte og jeg kjenner enda en gang at dette firmaet nok har blitt litt for stort for lille meg...eller kanskje det bare er frustrerte hormoner ;-) Men du er virkelig heldig og det skal du bare være glad for! :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Så flott at de er så behjelpelige og allerede så tidlig i svangerskapet. Virker som en bra plass å jobbe ja. Nyt det og kos deg med at dagene blir litt lettere når du kan jobbe litt hjemmefra og.
Millapril Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Wow, du har jammen grei sjef og arbeidsplass! Synes det er supert at de legger ting så fint til rette for deg og at du får jobbe etter eget "mønster" når ting er litt tungt og vondt. Skjønner jo at du er så fornøyd! Kos deg med litt hjemmekontor PS: Dr Phil begynner kl 1130..hehe neidaaa!
Solstråle72 Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Så bra.:-) Godt at du blir tatt vare på av arbeidsgiver. Å svømme er bare så digg. Jeg svømte ikke da jeg var gravid, men kan tenke med det er behagelig når magen blir tung og stor!
smurfen :o) Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Wow, jeg er imponert. Det hadde ikke min jobb gjort. Utrolig bra at det er så flinke til og tilrettelegge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå