Gå til innhold

Snakker dere som jobber i bhg om foreldrene til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn kjerringsnakk mener jeg. Bare nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det regner jeg med de gjør. Har aldri jobbet i bhg, men klart de snakker om oss foreldrene.

Skrevet

Ddet vet jeg at de gjør. Noe jeg sa til en av de annsatte fikk jeg høre fra en annen.

Skrevet

Sikkert noen som gjør det men der jeg har jobbet så har snakk om foreldrene hovedsaklig vært lite, hvis man blir godt kjent med dem ,l så blir det jo litt sånn vet du mamman til xxx fortalte ho er skal ha en til. Altså bare posetivt, driver ihvertfall ikk emed sladder og dritt slenging

Skrevet

Det har hent, men ville ikke tatt 12.21. sitt eksempel som bevis på slarving. Vi er en enhet, og for å møte barn og voksne må alle være orientert.

Skrevet

jeg har jobbet i to barnehager, og i begge var det nulltoleranse for å sladdre negativt om foreldre. men ja, vi kunne si sånn som: det ser ut som de har det så fint sammen(et foreldrepar), eller: hun hadde fin bukse, lurer på hvor hun har kjøpt den(om ei mor). er jo kanskje kjærringsnakk det å?

Skrevet

Jeg har ikke jobbet i barnehage selv...og har barna mine hjemme. Jeg er masse ute med de.. i frogner-parken, sofienberg-parken osv... altså der det er en del barnehager på tur..og jeg må jo si at det snakkes mye om mammaen til den...og pappaen til han..og foreldrene der kjøper så dårlige klær osv...altså mye sladder... men også masse om barna...både positivt og negativt...(nesten som om de glemmer at barna har ører..og kan høre..)

men det er sikkert ikke alle bhg som gjør det da..hva vet vel jeg...

Skrevet

i barnehagen jeg jobbet i ble det snakket ganske mye om foreldrene til barna ja

både negativt og positivt

det var mye sladder

synes ikke det var noe ålreit i det hele tatt

har heldigvis ikke inntrykk av at det er sånn i barnehagen jeg har unga mine

Skrevet

Aner ikke. Men de får skravle i vei sålenge de ikke sier det foran ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...