Underveis --> Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Har et par dager nå hatt en del kynnere og menmurringer og alle de klassiske modningstegnene. Tok meg et bad i går kveld, noe som roet det hele ned og i dag har jeg ikke kjent noe mer til det. Regnet egentlig med at Junior da skulle kvikkne til, men han er rolig i dag også, som i går. Det er liv i'n, men markant roligere enn før. Har hatt bra med liv den siste tiden og mat har alltid fått fart på ham. Nå som det begynner å bli litt dårlig benplass, så har jeg vært gankse plaget med at han strekker på seg, men nå er det altså nesten helt stille. Merker han flytter litt på seg, men det er også det hele. Drikker saft nå for å se om han reagerer på det, men har da akkurat spist og drukket søt te. Er egentlig ikke så veldig bekymret, men sitter liksom å lurer på om jeg burde være det alikevel, om dere skjønner ;-) Når er de så stille at man bør kontakte føden eller jordmor? Forhåpentligvis er det "stille før stormen" ;-)
Fru Hansen med frøet Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Snakket akkurat med legen min om dette da jeg ofte bekymrer meg for det samme. Hun sa at hvis jeg legger meg ned på sofaen i to timer og kjenner under 10 spark/bevegelser når babyen er våken, så kan jeg ringe jordmor/lege.. Hvis babyen er våken her så kjenner fort 10 bevegelser på 2 min, så dette roet meg en del:)! Håper du har kjent litt mer liv nå!
Underveis --> Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ringte like godt ned til Ahus og fikk komme ned på en sjekk. Alt er bra og sparketesten var veldig bra. Bevegelse er godt nok, tydeligvis, og druesukker fikk fart på ham. Ultralyden viste også at alt er vel, men at han faktisk er litt liten. Minus 13% i vekst, så de ville ha meg inn til kontroll om 2 uker. Det er dagen før termin, så håper egentlig jeg har født da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå