Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er avhengig av morgenkaffen.. satte trakteren på, fylte termosen opp med nytraktet kaffe, lagde meg frokost, rigget meg til foran pc, satte fram kaffekoppen, tok tak i termosen, vridde til OG DA viser det seg at jeg ikke får av lokket!!!!! sikkert dannet seg trykk eller noe, og jeg har ingen, gjentar ingen gul oppvaskhanske til å åpne den med!!! Vannblemmene har meldt sin ankomst og jeg sitter her og er på gråten.. Trenger sårt tips til hvordan jeg kan få åpnet den!! å trakte ny er uaktuelt da jeg er for lat til dette..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hehe:) Stakkar deg, hva med å ta en våt klut og prøve med da? Det kan hende hjelper:) De syltetøyglassene bruker jeg å spidde med en kniv, men det er ett dårlig forslag da, når det kommer til din termos, hehe. Lykke til, gå ut og ta deg en røyk i stedet;) Ikke så sunt, men det roer nok nervene, det sies så hvertfall... Røyker ikke, så vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skjenker deg en kopp kaffe og sender over:-D Sånne kriser er ikke bra, særlig ikke når det gjelder kaffe. Ut å kjøpe oppvaskhansker.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Vet du, jeg prøvde faktisk med våt klut! konklusjon: fungerer kun i teori, og ikke i praksis! eller? Takker så mye til deg som har sendt over en kopp kaffe;) På min innkjøpsliste i dag: gule oppvaskhansker og en ny kaffekanne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå