Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hei. Hvem merke bruker dere i såper, stellekremer ol?? Jeg hadde lissom tenkt til å gå for Natusan sin serie, men nå har jo Libero kommet med en serie også er det jo Neutral. Hvem er best?? Hvem kjøper dere inn til derers lille nyfødte??
2flottebarn;) Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Til førstemann brukte jeg kun weleda olje og ikke såpe i det hele tatt. Den er ganske dyr, men veldig drøy. Små bebiser trenger ikke såpe. Prøvde rumpekremen til weleda, men var ikke førnøyd med den, så har holdt meg til silulen sinksalve. Bruker nå til min 2 åring weleda i badevannet, lavera baby&kinder shampo (oljebasert og økologisk) - denne shampoen har jeg brukt selv nå i svangerskap nr 2 (veldig god når man har tørr hud/hodebunn). Kommer til å holde meg til disse produktene når nestemann kommer også. Men prøv deg frem, tror spesielt salver til såre rumper er veldig individuelt. Min gutt har litt sensibel hud, men berger godt når jeg bruker disse produktene.
Månefeen ♥ Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 0709: Disse vil jeg teste ut Hvor får du kjøpt disse merkene?
Ketisi Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Jeg foretrekker SebaMed sine produkter. Brukte Natusan til den eldste, men gikk over til sebamed. Mine barn har hatt veldig mye hår, og med natusan shampo fikk de belegg i hodebunnen, men ikke med sebamed. Ganske dyrt merke, men veldig drøy i bruk, og fritt for parabener. Kjøpes på apotek
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 ok. er så mange merker der ute og vanskelig og vite hva man skal kjøpe av dem. Unner lissom lille nurket mitt kun det beste. Men jeg fant en gang en nett side hvor de hadde testet kremer og der kom babyline fra apoteket og natusan best ut. Åssen er den Libero serien da? Kanskje ikke testet enda siden den er så ny.....
coriander Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 synes det er veldig greit å handle på apoteket:) der har de forskjellige merker, samt at man kan få veiledning ift hva man skal kjøpe.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Endelig fant jeg igjen den siden med testen av stelleprodukter: http://www.gronnhverdag.no/staticarticle/artikkel_3935.html Det er grønn hverdan som har utført testen og de er like strenge som Svanemerket. Dette er en super test med bilder av produktene. Det er også deilig og se at "billig" produktene holder samme standar som de dyre. Kjekt og ha litt og velge i. Anbefaler alle og ta en titt på denne testen.
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Vi har kun brukt natusan sine produkter til guttungen og han har aldri vært så mye som sår eller tørr engang. Er sikkert veldig forskjellig hvor sensitiv hud babyen din har, men jeg har bare positivt å si om både våtserviettene, zink-salven, body-lotion og bedtime-bath fra natusan + babyolja Skal bruke det til snuppa og. Kjøpte libero-kremen her om dagen fordi butikken var utsolgt for natusan sin krem som lukter så godt, og den fra libero luktet jo ingenting.. men sikkert god den og:)
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk for linken Tutta87! Kjempekjekt å se hvilke produkter som kommer best ut og hvilke en bør holde seg unna!!!
OhBaby! Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 body shop har også begynt med en babyserie,den lukter helt fantastisk! buriti baby heter den. jeg har tenkt å kjøpe inn av den. pluss vanlig sinksalve
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Babyline shampo og natusan olje til bading
♥ DAME Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Hmmm, jeg var innom helsekost her om dagen. Jeg kjenner hun som jobber der og hun anbefalte virkelig weleda sinksalve og bade/massasjeoljen og ellers resten og. Hun sa også at i natusan-serien er det mer parfyme i enn noe annet merke til babyer. Og mens vi sto og snakket kom det ei dame og hentet to stelleprodukter i weleda-serien og hun så på meg og sa jeg ikke måtte nøle med å kjøpe dette. Var den beste serien hun hadde brukt til sine små. Så jeg måtte jo bare stole på det da. Kjøpte sinksalven og oljen )
Mogop fikk augustgutt Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Weleda olje og stellekrem. Jeg bruker aldri såpe, men av og til olje. Du trenger fint lite av dette med mindre du får en unge som er veldig sår. Jeg hadde oljeflaska og stellekremen i ett år ;-) Ringblomstkremen er også fin og smøre i ansikt osv.
Prinsesse+en_til_i_magen<3 Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal bruke produkter fra urte-haven.no. Supre produkter, som er helt naturlige
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Anbefaler alle å ta en titt på www.gronnhverdag.no ja. De har akkurat testet babyprodukter, og apotekvarene kom ikke best ut nå nei. Derimot kom alle produktene til Libero og Ânglamark fra coop + andre produkter veldig godt ut. Dette er vår første, men jeg har kjøpt inn oljen, lotion og baby wash fra Libero for å prøve de ut. Kommer mest til å bruke vann uansett tenker jeg. Men det finnes sikkert mange andre gode produkter også.
Liv i leier`n Skrevet 5. mars 2009 #16 Skrevet 5. mars 2009 Vi bruker Babyline i alt. har brukt i snart tre år på vår lille, er veldig fornøyd! .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå